Luuletteko, että Finnair hankkii Airbus A321XLR-koneita?
Kommentit (12)
Niin niillä pääsisi USA:an asti (pienempiin kaupunkeihin ehkä optimi), mutta onko epätaloudellista kierrättää samaa konetyyppiä Euroopan lennoilla ja USA:n lennoilla? Pitäisikö silti olla erikseen lyhyemmille matkoille optimoidumpi kone?
Juontiko tuo sama tyyppi Prismaa tai jotain Ylen tiedeohjelmaa silloin kun olin lapsi?
Alkaa olla aika pitkä jono saada noita, koska kun kukaan ei enää osta boeingeja, niin Airbus ei ehdi tehdä koneita niin nopeasti kuin ostajat ostaisivat.
Toivottavasti ei. Kapearunkokone ei missään nimessä ole optimiratkaisu pitkille lennoille. Muistissa on Finskin B757 ja 6h Kanarian lennot...
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei. Kapearunkokone ei missään nimessä ole optimiratkaisu pitkille lennoille. Muistissa on Finskin B757 ja 6h Kanarian lennot...
Siis sehän on lentoyhtiön päätettävissä, miten sen sisustaa. Kyllähän ainakin USA:ssa näissä kapeissakin on usein ihan oikea businessluokka, eli alkupäässä konetta sellaiset kunnon leveät ja mukavat penkit 2+2-konfiguraatiolla. Kyllä sellaisessa Atlantin yli menee kivasti.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei. Kapearunkokone ei missään nimessä ole optimiratkaisu pitkille lennoille. Muistissa on Finskin B757 ja 6h Kanarian lennot...
Nykyään Kanarialle mennään kapearunkoisilla Airbuseilla. Ei sinne ole pitkään aikaan menty leveärunkoisilla. Itse muistan lapsena menneeni MD-11:lla ja Karairin Airbus A300:lla...
Aivan varmasti hankkii. Noissa on tulevaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei. Kapearunkokone ei missään nimessä ole optimiratkaisu pitkille lennoille. Muistissa on Finskin B757 ja 6h Kanarian lennot...
Nykyään Kanarialle mennään kapearunkoisilla Airbuseilla. Ei sinne ole pitkään aikaan menty leveärunkoisilla. Itse muistan lapsena menneeni MD-11:lla ja Karairin Airbus A300:lla...
Mimä menin Kanarialle ykkösluokassa Boeing 747:llä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei. Kapearunkokone ei missään nimessä ole optimiratkaisu pitkille lennoille. Muistissa on Finskin B757 ja 6h Kanarian lennot...
Nykyään Kanarialle mennään kapearunkoisilla Airbuseilla. Ei sinne ole pitkään aikaan menty leveärunkoisilla. Itse muistan lapsena menneeni MD-11:lla ja Karairin Airbus A300:lla...
Mimä menin Kanarialle ykkösluokassa Boeing 747:llä.
Helsingistä? Lensikö TUI joskus noilla?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei. Kapearunkokone ei missään nimessä ole optimiratkaisu pitkille lennoille. Muistissa on Finskin B757 ja 6h Kanarian lennot...
Finnair lensi niillä myös mm. Kuubaan, Dominikaaniseen tasavaltaan, Panamaan, Brasiliaan, Intiaan, Sri Lankaan, Thaimaahan, Vietnamiin, Malesiaan.
Finnair vielä tunkenut koneen oikein täyteen penkkejä. Ei edes omaa viihdejärjestelmää.
No Boeingin purkkavirityksiä Finski ei ainakaan hanki.