Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuletteko, että Finnair hankkii Airbus A321XLR-koneita?

Vierailija
27.07.2024 |

Miten on?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Boeingin purkkavirityksiä Finski ei ainakaan hanki.

Vierailija
2/12 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin niillä pääsisi USA:an asti (pienempiin kaupunkeihin ehkä optimi), mutta onko epätaloudellista kierrättää samaa konetyyppiä Euroopan lennoilla ja USA:n lennoilla? Pitäisikö silti olla erikseen lyhyemmille matkoille optimoidumpi kone?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juontiko tuo sama tyyppi Prismaa tai jotain Ylen tiedeohjelmaa silloin kun olin lapsi?

Vierailija
4/12 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa on eli hankkii

Vierailija
5/12 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla aika pitkä jono saada noita, koska kun kukaan ei enää osta boeingeja, niin Airbus ei ehdi tehdä koneita niin nopeasti kuin ostajat ostaisivat.

Vierailija
6/12 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei.  Kapearunkokone ei missään nimessä ole optimiratkaisu pitkille lennoille. Muistissa on Finskin B757 ja 6h Kanarian lennot...

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei.  Kapearunkokone ei missään nimessä ole optimiratkaisu pitkille lennoille. Muistissa on Finskin B757 ja 6h Kanarian lennot...

 

Siis sehän on lentoyhtiön päätettävissä, miten sen sisustaa. Kyllähän ainakin USA:ssa näissä kapeissakin on usein ihan oikea businessluokka, eli alkupäässä konetta sellaiset kunnon leveät ja mukavat penkit 2+2-konfiguraatiolla. Kyllä sellaisessa Atlantin yli menee kivasti.

Vierailija
8/12 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei.  Kapearunkokone ei missään nimessä ole optimiratkaisu pitkille lennoille. Muistissa on Finskin B757 ja 6h Kanarian lennot...

 

Nykyään Kanarialle mennään kapearunkoisilla Airbuseilla. Ei sinne ole pitkään aikaan menty leveärunkoisilla. Itse muistan lapsena menneeni MD-11:lla ja Karairin Airbus A300:lla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti hankkii. Noissa on tulevaisuus.

Vierailija
10/12 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei.  Kapearunkokone ei missään nimessä ole optimiratkaisu pitkille lennoille. Muistissa on Finskin B757 ja 6h Kanarian lennot...

 

Nykyään Kanarialle mennään kapearunkoisilla Airbuseilla. Ei sinne ole pitkään aikaan menty leveärunkoisilla. Itse muistan lapsena menneeni MD-11:lla ja Karairin Airbus A300:lla...

Mimä menin Kanarialle ykkösluokassa Boeing 747:llä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei.  Kapearunkokone ei missään nimessä ole optimiratkaisu pitkille lennoille. Muistissa on Finskin B757 ja 6h Kanarian lennot...

 

Nykyään Kanarialle mennään kapearunkoisilla Airbuseilla. Ei sinne ole pitkään aikaan menty leveärunkoisilla. Itse muistan lapsena menneeni MD-11:lla ja Karairin Airbus A300:lla...

Mimä menin Kanarialle ykkösluokassa Boeing 747:llä.

Helsingistä? Lensikö TUI joskus noilla?

Vierailija
12/12 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei.  Kapearunkokone ei missään nimessä ole optimiratkaisu pitkille lennoille. Muistissa on Finskin B757 ja 6h Kanarian lennot...

 

Finnair lensi niillä myös mm. Kuubaan, Dominikaaniseen tasavaltaan, Panamaan, Brasiliaan, Intiaan, Sri Lankaan, Thaimaahan, Vietnamiin, Malesiaan.

Finnair vielä tunkenut koneen oikein täyteen penkkejä. Ei edes omaa viihdejärjestelmää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi