Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Äärimuslimi tappoi suomalaisen Afganistanissa
Kommentit (6)
nälkään ja siitä johtuviin tauteihin, mutta paskat länsimainen tuontitulleineen siitä piittaa. Surun päivä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
suomalaisen sotilaan Libanoissa, mutta eipä kukaan täällä huudellut mitään perään. Kun sehän oli JUUTALAINEN,eli parempi ihminen kuin suomalainen. Pyhämaasyndrooma näes..
surullista tietysti omaisille, mutta ei kovin yllättävää.
Verottajalle tämä on ILON päivä, koska pääsee uhrin omaisia uhkailemaan!
Verottaja TUKEE siis islamien toimintaa.
AI, kun saisi leipoa Verottajaa kuonoon Osamalla hakaten!
ja mikä pakko suomalaisia on sinne lähettää?
Alue: Aihe vapaa
Voimia omaisille