Miksi jotkut yritykset tarjoavat UPS:ia ainoana toimitusvaihtoehtona?
UPS aiheuttaa vain stressiä ja ärsytystä. Sovellus ei toimi, paketit toimitetaan koska sattuu. Tänään piti tulla paketti 10-16, tuleekin huomenna 10-16. Päivystänpä tosiaan tässä kahtena päivänä monta tuntia. Voi he-vetti.
Enkä ole hakemassa noutopisteeltä, kun olen kotiinkuljetuksesta maksanut. Olisin tilannut muualta, mutta kyseistä tuotetta nyt ei saanut muualta kuin UPS:ia käyttävästä verkkokaupasta.
Kommentit (6)
Usalaiset tietysti suosii UPSiaan ja FedExiään, mutta jos se oli eurooppalainen tai suomalainen, niin sitten vaan mistään mitään tajuamaton yrittäjä, joka ei tiedä, että DHL Express on ylivertainen kaikille osapuolille. Myös lähettäjälle. Nimim. kaikkia käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Usalaiset tietysti suosii UPSiaan ja FedExiään, mutta jos se oli eurooppalainen tai suomalainen, niin sitten vaan mistään mitään tajuamaton yrittäjä, joka ei tiedä, että DHL Express on ylivertainen kaikille osapuolille. Myös lähettäjälle. Nimim. kaikkia käyttänyt.
Esim. Budbee toimii myös loistavasti.
Ap
UPS taitaakin olla se firma, jonka kuljettajilla ei ole käytössään puhelinta. Kuljetusautoissa ei ole jarrujakaan, koska ne voivat huristella osoitteen ohi hiljentämättä ja palaamatta koskaan. Asiakas, joka piilosilla olemisen jälkeen päättää hakea lähetyksensä terminaalista, pääsee testaamaan kärsivällisyyttään jääkylmään tuulikaappiin. Jos on jonossa toinenkin asiakas, saati useampia, kannattaa olla tuoli ja eväät mukana.
Olen muutaman kerran joutunut kiperään tilanteeseen sen vuoksi, että ulkomaalainen myyjä ei osaa kertoa, millä tavalla lähetys kuljetetaan. "Lähetetään postissa" tarkoittaa käytännössä mitä tahansa kuljetusmuotoa kirjepostista kuriirifirmoihin. Jos myyjältä ei saa tarkkaa tietoa tai jos kyseessä on UPS, ostan muualta.
Aina, kun jotain tulossa UPS:lta, joutuu selvittelemään asiakaspalvelussa. Budbee ja Postnord toimivat hyvin.
Ups