Onko Skoda nykyään hyvä auto?
Nuoruudesta on vain jäänyt sellainen mielikuva että on ihan huono. Olenko väärässä?
-BMW
Kommentit (64)
Skoda oli ennen pilkattu auto. Skooda, neljä pyörää ja loota. On helppo purkaa ja koota.
Skoda on hyvä. Siinä ei ole juurikaan lastentauteja, uuden tekniikan testaus on tehty jo Audi kuskien piikkiin ennen kuin ne hieman vanhentuneena ja Volkkarien käytössä testattuna tulee Skodaan. Eikä tarvitse maksaa tyhjästä premium lisää kuten Audissa.
Se on itäauto. Sopii hyvin entisille ladakuskeille.
Skoda on niitä autoja jotka on onnistunut parantamaan merkittävästi laatuaan ja veikkaan, että nuorempien ikäpolvien mielikuvissa Skoda on "jo" paljon parempi kuin vanhemmilla ikäluokilla. - Vaikka niin agressiivistä sen markkinointi on ja on ollut viime vuosina, että varmasti jo vanhemmatkin ikäluokat ovat omaksuneet sen ihan varteenotettavana auto -merkkinä.
Sinkkumies
Lähempänä traktoria kuin autoa. Jos haluat vain siirtyä paikasta toiseen niin ihan ok, mutta jos haluat tehdä sen myös mukavasti, niin valitse joku premium.
Baltialainen kaalivaunu. Jonnestatuksen takia ottaisin uuden VRS Octavian ennemmin kuin jonkun angel-eye ajovaloilla varustetun 380tkm ajetun kauhistuksen.
Yllättävän hiljainen oli ainakin se Skeida Oktavia, jota ajelin. Olen Toyotan kannattaja monestakin syystä, mutta äänieristys ei ole koskaan ollut Toyotan parhaita puolia. Skeidan arveluttaa VAGinan ylihinnoitellut huollot.
Vierailija kirjoitti:
Se on itäauto. Sopii hyvin entisille ladakuskeille.
Sinusta kiinalainen Volvo tai Polestar ei ole itäauto?
Volvo ja Saab yrittivät ruotsalaisina aina päästä laadussa saksalaisten premiumien tasolle mutteivät koskaan onnistuneet.
Vierailija kirjoitti:
Se on itäauto. Sopii hyvin entisille ladakuskeille.
Mikä ääliö.
Keski-Eurooppalainen Tsekki on on aina ollut paljon Eurooppalaisempi kuin Suomi. R Y S S Ä T senkin tosin yrittivät pilata.
Mene käymään ja vertaa näkemääsi suomalaisiin pieniin kaupunkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Volvo ja Saab yrittivät ruotsalaisina aina päästä laadussa saksalaisten premiumien tasolle mutteivät koskaan onnistuneet.
Niin? Tässä ei nyt taidettu keskustella sen psremmin Saabista, Volvosta kuin saksalaisista premiumeistakaan.
Ei se hyvä ole vaikka parempi onkin kuin joskus aikoinaan.
Muuten hyvä, mutta saisivat siirtää sen moottorin joskus takaa eteen...
Vierailija kirjoitti:
Volvo ja Saab yrittivät ruotsalaisina aina päästä laadussa saksalaisten premiumien tasolle mutteivät koskaan onnistuneet.
Kyllä Volvo on tuhat kertaa parempi Suomen pakkasissa kuin joku saksalainen juppilelu.
"Nuoruudesta on vain jäänyt sellainen mielikuva että on ihan huono. Olenko väärässä?
-BMW"
Nuoruudesta...? Väitän, että olet korkeintaan 18 ja vanha bemarin riepusi on ostettu velaksi. Omistaja et ole sinä vaan joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Baltialainen kaalivaunu. Jonnestatuksen takia ottaisin uuden VRS Octavian ennemmin kuin jonkun angel-eye ajovaloilla varustetun 380tkm ajetun kauhistuksen.
Nukkunut maantiedon tunnilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on itäauto. Sopii hyvin entisille ladakuskeille.
Sinusta kiinalainen Volvo tai Polestar ei ole itäauto?
Tai venäläinen Ford.
BMW ja Mersu on autoja. Muista en tiedä.
Paranee kuin viini, nuoruutesi auto on nyt luksusta.