sähköautoilijaa sattuu johonkin
Kun käy jokaisen keskustelun poistattamassa, mikä täällä on koskien sähköautojen tulevaa verotusta. Ei voi olla niin että yhdet saa ajella yleisiä teitä osallistumatta niiden ylläpitoon ja korjaukseen mitenkään.
Eikä syyksi kelpaa, mutta kun rekka. Rekka-auton omistaja maksaa kyllä veronsa, sähköautoilija ei
Kommentit (32)
Sähköautopakotuksen toteutuessa täysimääräisenä maantiellä tulee olemaan 1,5 miljoonaa tonnia lisäpainoa.
Voidaan me tietenkin katsoa, kuinka kauan Suomen tiet kestää kunnostamattakin, niin kenenkään ei tarvitse osallistua, eikä sähköautoilijan pahoittaa mieltään
Lopetetaan niiden auraus samalla, kun ei halukkaita maksajia näytä riittävän ainakaan sähköautoilijoista
Hyvin menee mutta menköön
Vierailija kirjoitti:
Sähköautopakotuksen toteutuessa täysimääräisenä maantiellä tulee olemaan 1,5 miljoonaa tonnia lisäpainoa.
Sähköautojen vääntömomentti on myös sellainen että se rouhiin kadut urille ja tuottaa vaarallista katupölyä enemmän kuin nykyautoilla.
Sähköautoille suurempi tie- tai autovero. Vähintäänkin verossa oltava tekijänä mukana auton massa.
AP:lle idioottivero, se on nyt selvää.
Vierailija kirjoitti:
Mennyvittuun jo idiootti
Tämän kertoi se kuuluisa tesla-sebbo. Tätä tasoa se on ollut jo kauan.
Ennen tiet kestikin kauemmin. Perheauto, ennen Toyota Corolla, 785kg. Tänään Tesla S long range noin 2500kg.
Tätäkö on se haluttu vihersiirtymä?
Mä vähän veikkaan että keskiverto sähköautoilija maksaa aika helvetisti enemmän veroja kuin tonnin rottelolla ajeleva sairaseläkkeellä oleva AP
Tulee kuitenkin kilometriperusteinen sähkön siirto maksu?
Vierailija kirjoitti:
Ennen tiet kestikin kauemmin. Perheauto, ennen Toyota Corolla, 785kg. Tänään Tesla S long range noin 2500kg.
Tätäkö on se haluttu vihersiirtymä?
Näytä mulle uusi corolla joka painaa 785kg.
Sen 35 vuotta mitä itse olen autoillut niin tiet ovat olleet joka ikinen kevät hirvittävässä kunnossa rospuuttoaikana.
Miksi ap jankkaat samaa asiaa koko ajan? Jankkaajat aiheuttaa enemmän haittaa asialleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen tiet kestikin kauemmin. Perheauto, ennen Toyota Corolla, 785kg. Tänään Tesla S long range noin 2500kg.
Tätäkö on se haluttu vihersiirtymä?
Näytä mulle uusi corolla joka painaa 785kg.
Corolla TE 1200. Sellaisella me ajellaan. Me ei kuluteta turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen tiet kestikin kauemmin. Perheauto, ennen Toyota Corolla, 785kg. Tänään Tesla S long range noin 2500kg.
Tätäkö on se haluttu vihersiirtymä?
Näytä mulle uusi corolla joka painaa 785kg.
Corolla TE 1200. Sellaisella me ajellaan. Me ei kuluteta turhaan.
Näytä mulle uusi corolla joka painaa 785kg.
Vierailija kirjoitti:
Sen 35 vuotta mitä itse olen autoillut niin tiet ovat olleet joka ikinen kevät hirvittävässä kunnossa rospuuttoaikana.
Miksi ap jankkaat samaa asiaa koko ajan? Jankkaajat aiheuttaa enemmän haittaa asialleen.
Ruplapalkalla suoltaa, pitäisi katsos ajaa vaan tepoilin pensalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen tiet kestikin kauemmin. Perheauto, ennen Toyota Corolla, 785kg. Tänään Tesla S long range noin 2500kg.
Tätäkö on se haluttu vihersiirtymä?
Näytä mulle uusi corolla joka painaa 785kg.
Kuka puhui uudesta? Ymmärrä hyvä sebbo, kyse on tendenssistä johon olemme menneet ja menossa. Kaikki kallistuu, painaa enemmän, ja kestää vähemmän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen tiet kestikin kauemmin. Perheauto, ennen Toyota Corolla, 785kg. Tänään Tesla S long range noin 2500kg.
Tätäkö on se haluttu vihersiirtymä?
Näytä mulle uusi corolla joka painaa 785kg.
Kuka puhui uudesta? Ymmärrä hyvä sebbo, kyse on tendenssistä johon olemme menneet ja menossa. Kaikki kallistuu, painaa enemmän, ja kestää vähemmän!
Minä puhuin. Näytä uusi corolla joka painaa 785kg.
Vierailija kirjoitti:
Mä vähän veikkaan että keskiverto sähköautoilija maksaa aika helvetisti enemmän veroja kuin tonnin rottelolla ajeleva sairaseläkkeellä oleva AP
Voi olla, mutta se EI OSALLISTU TIEN YLLÄPITOON MITENKÄÄN, vaan ajelee siinä loisena muiden kustannuksella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vähän veikkaan että keskiverto sähköautoilija maksaa aika helvetisti enemmän veroja kuin tonnin rottelolla ajeleva sairaseläkkeellä oleva AP
Voi olla, mutta se EI OSALLISTU TIEN YLLÄPITOON MITENKÄÄN, vaan ajelee siinä loisena muiden kustannuksella
Jaa onkos polttiskuskit siellä Destialla ajelemassa tiekarhua sitten vai miten se menee jos verojen maksu ei riitäkään osallistumiseksi?
Öh, jos vero olisi puhtaasti teiden kunnostukseen menevä, niin mikä ettei. Mutta nykyisen autoveron "idea" on vähentää autoitulusta tulevia CO2 päästöjä. Sitähän ei sähköautossa ole ollenkaan, joten autovero tällä perusteella tulisikin olla nolla.
Bensaveronkin piti mennä teiden kunnostukseen, mutta taisi mennä vaan valtion yleiseen pottiin. Jos pitää veikata niin näin tulee käymään sähköautojen verotuksenkin kanssa.
Mennyvittuun jo idiootti