Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää viittikö onko ihmiset oikeesti

Vierailija
21.01.2024 |

Niin yksinkertaisia, että oikeasti katsovat mitä yksi perhe ostaa kaupasta ja supisee siitä. No buhahaa vaan. Ei ne kato osta mitään järkevää ja terveellistä. Juu ei mitään, mut siellä kassakuiteissa on remix pussin lisäksi myös niitä ah kunnollisia hedelmiä ja salaattiakin lähes joka päivä, kuten myös ihan kunnon lihatuotteita, eikä pelkkää einestä. Ettäs tiedätte.  Jos tuollaisia ajatelmia ja kyttäyksiä on, niin neuvoisin tuota perhettä ostamaan mahdollisimman paheksuttavia asioita ja paljon. Epäterveellistä mättöä, karkkia, limua.

Kun nuo terveysasiat kuten syöminen, juominen, (ja rahankäyttö niihin) liikkuminen ei ole kenenkään muiden, kun henkilän oma asia. 

Neovokaa, neovokaa mitä kannattaa ostaa oi please neuvokaa.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mielenkiintoista, kuinka paljon tuomiota voi saada yksinkertaisesta päivittäistavaraluettelosta! Jokaisella on omat mieltymyksensä ja valintansa ruoan suhteen, ja niitä on tärkeää kunnioittaa. Se, että perhe voi nauttia herkuista tai vähemmän terveellisistä esineistä, ei tarkoita, etteivätkö he tekisi myös tasapainoisia valintoja.  https://gorillatag.io/

Aina joku "terveyspoliisi" löytää tälle palstalle neuvomaan miten ihmisten pitäis elää. Itsellään tainnut jäädä verot maksamatta, polttaa tupakkaa, juo alkoholia, asuu vieläpä avoliitossa ja elää muutenkin syntistä elämää. Mutta pitäähän se olla joku jota pääsee haukkumaan edes kerran päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi