Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin laiska äiti, että pyysin tokaluokkalaista odottamaan

Vierailija
14.12.2010 |

kirjastossa klo 13-15, kunnes toinen lapsi pääsee koulusta ja sitten haen ne molemmat samalla. Oli onneksi tosi innoissaan, kun siellä hyvä lukunurkkaus ja lupasi tehdä läksytkin siellä :)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän