Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Taaperoo raapii itseään vaipanvaihdon yhteydessä
04.12.2010 |
Nyt tuli ihan pieni naarmukin kun rapsutteli alapäätään.
Kynsiä yritetään pitää lyhyinä mutta nopeasti tuntuvat kasvavan.
Onkohan ihan normaalia kutinaa/itsensä tutkiskelua kun ei hirveän usein ilman vaippaa ole vai mitä?(reilu vuoden ikäinen tyttö kyseessä)
Ei vaikuta tulehdukselta kun ei ole kipeä, eikä punoita.
Inhottavan näköinen nirhaisu joka tapauksessa, laitoin bepanthenia ja toivottavasti pian paranee. :<
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa