Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi sähläsi koneella, näytöllä kaikki näkyy nyt jättisuurena... Miten palautan?

Vierailija
04.12.2010 |

Tyhmä kysymys, ehkä. Mutta näin kävi, enkä ole mikään tietokonenero :/



Tietääkö joku?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

CTRL-nappi pohjaan ja pyörität hiiren rullaa itseesi päin. Jos hiiressä ei ole rullaa, niin CTRL pohjaan ja plussaa näppiksellä.

Vierailija
2/5 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

CTRL-nappi pohjaan ja pyörität hiiren rullaa itseesi päin. Jos hiiressä ei ole rullaa, niin CTRL pohjaan ja plussaa näppiksellä.


Eli juuri päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

Vierailija
4/5 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Mozillassa kolmantena vasemmalla (ylin rivi) Näytä-valikko, siellä kohta Sivun suurennus.



Toisaalta mun kannettavassa on Touch Pad, eli kun liikutan sormia laatalla vinottain vastakkaisiin suuntiin, teksti suurenee, ja kun toisiaan kohti, teksti pienenee.

Vierailija
5/5 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mee sinne, ja laita sataselle. Terveisin toinen nero

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi