Lue keskustelun säännöt.
Kukaan näistä Hunkseista ei kyllä ole mieleeni
25.11.2010 |
http://www.iltalehti.fi/viihde/2010112512763237_vi.shtml
Komeat kropat kaikilla, mutta tyyli ja naama eivät miellytä. Jotenkin...halvan oloisia, en tiedä miksi.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla