Lue keskustelun säännöt.
Tän viikon Neljän tähden illallinen oli niin paras kaikista!
25.11.2010 |
Tosi symppis fiilis jäi kaikista osallistujista. Ja tunnelmaltaan illat olivat aitoja ja rentoja.
Kommentit (4)
Tosin Vicky Rosti-Lasse Norres -porukkakin oli tosi hyvä!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Varmasti osaa arvostaa lapsenlapsia.
Topi Sukarin pihvinnuijinta... =D Ja "mikä se nyt oli..maa-arkisokka?"
Ruuatkin näyttivät tosi hyviltä.