Lue keskustelun säännöt.
Ajaa pyörällä ilman kypärää (silloin ei tosin edes ollut kypäriä)
18.08.2008 |
Matkustaa autossa ilman turvavyötä, jos en halunnut sitä käyttää
Katsoa kamalimmat aikuisten tv-sarjat jo alta 10v:na
Olla ulkona klo 24 saakka jo ala-asteella
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla