Lähdetään huomenna ajelemaan Espoosta Jyväskylään, talvirenkaat vai ei?
Kommentit (9)
Lähdetään huomenna ajelemaan Espoosta Jyväskylään, talvirenkaat vai ei?
yhtään sääennusteita seuraa?
lähdetään perjantaina melkein samalle suunnalle ja kyllä meinataan nastat laittaa alle..
Lähdetään huomenna ajelemaan Espoosta Jyväskylään, talvirenkaat vai ei?
yhtään sääennusteita seuraa?
ap
Lisäksi huomiseksi on luvattu ihan jumalatonta lumipyryä ja myräkkää. Sen jälkeen pitäs pakastua ja pari seuraavaa päivää näyttäs olevan pikkupakkasta.
ELI TALVIRENKAAT!
kohti Helsinkiä ja eiköhän se mies ne talvirenkaat mulle laita, kun luntakin ovat luvanneet.
Ei siitä vahinkoakaan ole jos ne renkaat jo vaihtaa. Ihan oikeasti! Pohjosessa on tapana vaihtaa renkaat ihan vakiosti lokakuun puolessa välissä. Aamut on jo kylmiä ja illat kosteita, mustaa jäätä on varmasti. Ja kun ei koskaan voi tietää minä aamuna se lumi on maassa.
Ei kuulu tapoihin
ap
ihan vapaasti. En liiku sielläpäin.
Asutaan tässä Jkl:n pohjoispuolella ja maa on valkoinen ja huomiseksi pukkaa 20cm lisää. Siinähän lipsuttelet kesäkumeilla...
ne huomiseks luvannu 20 cm lunta pohjanmaalle ja keski-suomeen...