Lue keskustelun säännöt.
Kaikki jotka olette eronneet tänään kirkosta tai aiotte erota, OLETTE PARHAITA!!!
13.10.2010 |
*ISO HALI*
Olette mahtavia! Jatkakaa noin! Ette te tarvitse kirkkoa, saatte uskoa silti mihin haluatte!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla