Lue keskustelun säännöt.
Tarvittaisiin vanhalle Volvo amazonille joku
18.09.2010 |
halpa säilytyspaikka jossa sitä voisi laittaakkin vähän talven aikana, esim joku lato tai vastaava. eli ei tarvitse olla lämmin mutta sähkö pitäisi olla. Tietääkö kukaan tälläisestä paikasta?
Kommentit (4)
Eli Uudeltamaalta olisi haussa. Kokkolaan on vähän liian pitkä matka :)
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Näin sellaisen Kuusamon tien varressa. Käy kysymässä
niin veisin auton samalla mökille.
ap
Mutta kiinnostaako sinua paikkakunta missä se olisi ? Tämä olisi Kokkolassa...