Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvittaisiin vanhalle Volvo amazonille joku

Vierailija
18.09.2010 |

halpa säilytyspaikka jossa sitä voisi laittaakkin vähän talven aikana, esim joku lato tai vastaava. eli ei tarvitse olla lämmin mutta sähkö pitäisi olla. Tietääkö kukaan tälläisestä paikasta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset


Mutta kiinnostaako sinua paikkakunta missä se olisi ? Tämä olisi Kokkolassa...

Vierailija
2/4 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Uudeltamaalta olisi haussa. Kokkolaan on vähän liian pitkä matka :)



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sellaisen Kuusamon tien varressa. Käy kysymässä


niin veisin auton samalla mökille.

ap

Vierailija
4/4 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi