Onneksi synnyin 70-luvulla!!
Kommentit (12)
Haluaisin tatuoida 1978 koska se on hyvä vuosiluku. No ei vaan. Ehkä vaate tai pipo?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tatuoida 1978 koska se on hyvä vuosiluku. No ei vaan. Ehkä vaate tai pipo?
Minulla on Lahti MM 1978 pipo jossain vintillä.
Oispa syntynyt 60-luvulla niin pääsisi kohta pois jo.
Ei 50-60 luvun lasten vanhemmat ole missään sodassa ollut koskaan ! Venäläinen väärentää aina. Menkää nyt takaisin sinne Pietarin Venetsia kaupunkiin . Siellä kyllä tulvii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on Lahti MM 1978 pipo jossain vintillä.
Muistan tummansinisen villapaidan.
Vierailija kirjoitti:
Ei 50-60 luvun lasten vanhemmat ole missään sodassa ollut koskaan ! Venäläinen väärentää aina. Menkää nyt takaisin sinne Pietarin Venetsia kaupunkiin . Siellä kyllä tulvii.
Kyllä osan on. Eivät kaikki hanki/saa lapsia samanikäisinä.
Mikä parasta sai viettää lapsuuden ja nuoruuden ilman nettiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ehto mielenterveydelle rakentua vankka pohja. Nykylapset heitetään netin piraijoiden sekaan sylivauvoina.
Vierailija kirjoitti:
Sehän oli inhottava vuosi!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ehto mielenterveydelle rakentua vankka pohja. Nykylapset heitetään netin piraijoiden sekaan sylivauvoina.
Juuri näin. Siitähän lasten ja nuorten mielenterveysongelmat johtuu. Viettävät pitkiä aikoja psykologisesti turvattomassa ympäristössä. Sitä turvaa ja vastuullista aikuisuuttahan ne sieltä terapiastakin oikeastaan etsii.
Se on hyvä, minä synnytin eka lapsen -70 luvulla, hänkin on tyytyväinen ihminen.