Lue keskustelun säännöt.
Jos mies olis muuten komea
18.09.2010 |
mutta sillä olis hirveät hampaat, osa jopa puutuisi kokonaan, haittaisiko se seurustelua?
Kommentit (5)
ihan varmasti haittaisivat.
Puuttuvat hampaat eivät niinkään - jos ne olisivat menneet lätkämiljoonia tienatessa. ;)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Haittaisi varmaan siinä alkuvaiheessa jo niin, että ihastusta ei tapahtuisi eikä sitä kautta seurusteluakaan.
hampaiden kunnossapito heijastaa mun mielestä muutenkin miten suhtautuu itseensä ja hallitsee elämäänsä.
Ulkonäkö ei ole maailman tärkein juttu ja enkä edes ajattele toisen hampaita, kun tuo mies on muuten erittäin rakas. Meillä muuten mies on vielä paljon tarkempi suuhygieniastaan kuin minä, joten ei pidä juttu paikkansa!
Etenkin, jos hän ei olisi aikeissa tehdä asialle mitään.