Ei voi käydä missään ilman että perään tulee tyytyväisyyskysely
Kommentit (43)
Ne kyselyt vaan vähentää tyytyväisyyttä.
Hyvähän se on että niitä tulee, voi vaikuttaa asioihin pienellä kynnyksellä kertomalla mielipiteen.
Jos ei moisista välitä, jättää vain vastaamatta.
Ei mulle ainakaan tuu, mutta en olekkaan kerännyt kanta-asiakkuuksia.
Tänään mulla oli aikeissa nostaa käteistä ja maksaa sillä, että olisin välttynyt tyytyväisyyskyselyltä. Kassalla ollessa mieleen muistui, että ainiin, se käteinen jäi nostamatta. Maksoin kortilla. Niin vain tuli sähköpostiin sitten lyhyt tyytyväisyyskysely, tuli vastattua.
Joskus sivuutan ne.
Kiitos käynnistäsi vauvapalstalla! Miten arvioisit käyntisi, kiitos vastauksesta!
Joo, helvetin ärsyttävää. Poistan kaikki, aina, koska olettamukseni on, että asiat hoidetaan ilman, että niiden perään kysellään, onnistuttiinko me. Jos kyselyyn vastaa, että persiilleen meni, kukaan ei kuitenkaan korjaa tilannetta tai tiedustele tarkemmin, missä meni vikaan. Täydellistä häiriköintiä !
ärsyttää minuakin. Siitä syystä en niihin enää vastaa. Jos joskus joku tajuaa kysyä ärsyttääkö tyytväisyyskyselyt, niin taatusti tulen vastaamaan.
Yhteen vaiheeseen vastailin, laitoin aina miten voisimme parantaa kohtaan, että muuten meni hyvi, mutta tällaiset kyselyt ärsyttää, ne voi jättää lähettämättä. Nykyisin noihin ei taida voida edes kommentteja kirjoitella. Nykyisin on myös muutettu kysely kohteliaammaksi, että halutessasi voit täyttää tyytyväisyyskyselyn.
Niillä ja niiden vastauksilla ei ole hönkäsenpölähtämänkään vaikutusta mihinkään. Sinne voi täppäillä mitä vaan nonivslintoja ja kirjoittaa avokenttään kukkelikuu, lopputulos on on ihan sama.
Kommenttikenttään kirjoitan veloittavani 168,00 €/tunti vastaamisesta. Minimiveloitus puoli tuntia. Vuosi kului ennen kuin ymmärsivät.
Sain kerran tyytyväisyyskyselyn kun ostin ihan tavalliset sakset (juu olen kyseisen puodin kanta-asiakas). En vastannut mitään koska tuntui hullulta alkaa kehumaan Juu nämä ovat elämäni sakset ja leikkaavat paperia kaikkein parhaimmin tms...
Bookingista tulee 3,4 joskus 5 kertaa, jos ei laita arviota. Voisin vaikka vastatakin, mutta ärsyttää, kun mun nimi tulee sit siihen. En halua. Mistään en pystynyt sitä muuttamaan anonyymiksi, en siis ole rekisteröitynyt siihen palveluun. Silloin kai vielä vähemmän. Nimi komeilee sit siinä, ääh.
Minulla on erinomainen luottokosmetologi jolla käyn useamman kerran vuodessa. Hän on töissä kauneuskeskuksessa ja aina käynnin jälkeen tulee kysely. Niitä olen täyttänyt aina koska haluan että hän saa palautetta jonka ansaitsee. Toivon että ne palautteet joku lukee. :-)
Kun käyn ruokakaupassa ihan vaan tavallisilla ruokaostoksilla ja sen jälkeen tulee kysely, ne yleensä vaan deletoin.
Mutta kaikkiin kyselyihin jotka koskevat henkilökohtaista palvelua jonka olen saanut, vastaan kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvähän se on että niitä tulee, voi vaikuttaa asioihin pienellä kynnyksellä kertomalla mielipiteen.
Jos ei moisista välitä, jättää vain vastaamatta.
Mutta myöhäistähän se enää on, jos olen jo saanut huonoa palvelua. Ei aikaa voi kelata taaksepäin ja saada tehtyä tekemättömäksi.
Vastaan silloin tällöin jos kyseessä on riittävän kiinnostava/merkittävä asia, esim. joku paikka jossa aion asioida jatkossakin. Tai jos kokemus oli erityisen hyvä tai huono. Jos käynti oli joku ihan nopea ja neutraali juttu tai paikka sellainen jossa kävin kerran elämässä niin en aina viitsi vaivautua vastaamaan. Kyselyjen kyljessä oleviin arvontoihin en osallistu vaikka vastaisinkin kyselyyn.
Vihaan niitä hemmetin kyselyitä. Meidän firmassa niitä lähetellään ja saadaan tulospalkkio sen mukaan, miten asiakkaat niihin vastaa. Just oli tunnin palaveri, jossa koko porukka (50 hlö) yhdessä pohti, miten näitä vastauksia saataisiin enemmän ja parempia vastauksia.
Ei mitään järkeä. Esimiehiä ja johtoa kiinnostaa vain se, että tulokset on hyviä ja näin ollen saa hyvät tulospalkkiot. Jos tulee heikkoa palautetta niin ei kiinnosta ketään vähääkään.
Sais loppua koko kyselyt. Niitä tulee niin paljon joka paikasta, ettei kukaan edes jaksa vastata niihin. Ne ei palvele ketään.
Mistä ihmeestä nuo paikat tietävät, kuka sinä olet ja vielä enemmän, miten sinuun saa yhteyden???
En, poistan vaan.