Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei voi käydä missään ilman että perään tulee tyytyväisyyskysely

Vierailija
06.07.2023 |

Vastaatteko te niihin?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä nuo paikat tietävät, kuka sinä olet ja vielä enemmän, miten sinuun saa yhteyden???

No tietenkin siitä että on mennyt liittymään kanta-asiakkaaksi

Vierailija
22/43 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen vielä saanut ko. paikassa ihan hirveää ala-arvoista palvelua, valittanut ja vienyt asiaa eteenpäin ilman minkäänlaista lopputulosta, ja sitten kilahtaa se "sinun palautteesi on meille tärkeää"-kysely kännykkään. Hehhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä nuo paikat tietävät, kuka sinä olet ja vielä enemmän, miten sinuun saa yhteyden???

Mutta jos yksi esimerkki, joka ketjussa on annettu, että aikoi nostaa käteistä maksaakseen, jottei tulisi kyselyä. Maksoi sitten kortilla ja kyseli tuli perästä. Jos hän olisi käyttänyt kanta-asiakaskorttia käteisellä maksaessaan, niin kai se kysely olisi siltikin tullut. Miten pelkällä kortilla maksaessa voivat tietää, miten ottaa yhteyttä?

Vierailija
24/43 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asioinnista Alepassa (joka sijaitsee asuntomme alakerrassa).

Vastaa muutamaan kysymykseen.

Ymmärtäisin jos viesti olisi tullut kerran, mutta olen saanut saman kyselyn jo parikymmentä kertaa.

Vastaus: Käyn Alepassa, koska se on siinä.

Vierailija
25/43 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan vain silloin, kun kokemus on ollut poikkeuksellisen huono. Silloin on kyllä kiinnostusta antaa palautetta oikein kunnolla!

Vierailija
26/43 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa. Äsken tuli kysely S-ryhmän kahvilasta, jossa kävin lomamatkalla. Olisi tuntunut aika tyhmältä vastailla, että joo, kultakatriina maistui kultakatriinalta, eikä se muovitettu reissumies ollut sen kummempaa kuin muuallakaan. En tiedä, mitä ne sellaisilla kyselyillä oikeasti tekee. Tuo kysely tuli varmaan koska en tavallisesti käy siellä, lähiprismasta tai s-marketista ei tule tuollaisia.

Vierailija
27/43 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin viimeksi palautetta työllisyyden kuntakokeilusta. Työministeriö pyysi sähköpostilla. Annoin rehellistä palautetta nimettömänä. Toivottavasti lukevat.

Vierailija
28/43 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan niitä hemmetin kyselyitä. Meidän firmassa niitä lähetellään ja saadaan tulospalkkio sen mukaan, miten asiakkaat niihin vastaa. Just oli tunnin palaveri, jossa koko porukka (50 hlö) yhdessä pohti, miten näitä vastauksia saataisiin enemmän ja parempia vastauksia.

Ei mitään järkeä. Esimiehiä ja johtoa kiinnostaa vain se, että tulokset on hyviä ja näin ollen saa hyvät tulospalkkiot. Jos tulee heikkoa palautetta niin ei kiinnosta ketään vähääkään.

Sais loppua koko kyselyt. Niitä tulee niin paljon joka paikasta, ettei kukaan edes jaksa vastata niihin. Ne ei palvele ketään.

Samaa mieltä. Ja kiva, kun puhelimessa ihmiset kiittelee vuolaasti ja kyselýihin vastaa sitten vaan tyytymättömät. Kaiken kukkuraksi toi laajalti käytetty nps- systeemi tekee sitten sen, että yksi huono palaute notkauttaa käytännössä koko tuloksen. 

Vierailija
29/43 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aika usein vastaan. Nyt sain hyvää palvelua ja annoin täyden kympin kyselyssä. Joskus olen kertonut puutteista. Minusta on ihan hyvä antaa palautetta. 

Vierailija
30/43 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvähän se on että niitä tulee, voi vaikuttaa asioihin pienellä kynnyksellä kertomalla mielipiteen.

Jos ei moisista välitä, jättää vain vastaamatta.

Mutta myöhäistähän se enää on, jos olen jo saanut huonoa palvelua. Ei aikaa voi kelata taaksepäin ja saada tehtyä tekemättömäksi.

No ensi kerralla muille asiat voivat olla jo paremmin. 

Vierailija
31/43 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan palautetta erityisesti hotelleista ja luen tarkkaan kaikki hotelliarvostelut. 

Vierailija
32/43 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bookingista tulee 3,4 joskus 5 kertaa, jos ei laita arviota. Voisin vaikka vastatakin, mutta ärsyttää, kun mun nimi tulee sit siihen. En halua. Mistään en pystynyt sitä muuttamaan anonyymiksi, en siis ole rekisteröitynyt siihen palveluun. Silloin kai vielä vähemmän. Nimi komeilee sit siinä, ääh.

Minua ei haittaa yhtään, kun siihen tulee vaan etunimi kuitenkin. Joka ikinen kerta annan arvostelun bookingissa ja kerron plussat ja miinukset. 

Vierailija
33/43 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä väliä, kun niihin ei tarvitse kuitenkaan vastata. Senkun vaan poistaa kyselyt. 

Vierailija
34/43 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos käynnistäsi vauvapalstalla! Miten arvioisit käyntisi, kiitos vastauksesta!

Painu v*****n!!

Vierailija
35/43 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bookingista tulee 3,4 joskus 5 kertaa, jos ei laita arviota. Voisin vaikka vastatakin, mutta ärsyttää, kun mun nimi tulee sit siihen. En halua. Mistään en pystynyt sitä muuttamaan anonyymiksi, en siis ole rekisteröitynyt siihen palveluun. Silloin kai vielä vähemmän. Nimi komeilee sit siinä, ääh.

OT mutta miksi ihmiset käyttää Bookingia tai vastaavia. Hotelli kannattaa varata suoraan heidän omilta sivuiltaan eikä minkään välikäden kautta.

Vierailija
36/43 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin teillä näitä kyselyitä tulee?? Minä en anna tietojani mihinkään enkä salli mainosposteja.

Vierailija
37/43 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos yksi esimerkki, joka ketjussa on annettu, että aikoi nostaa käteistä maksaakseen, jottei tulisi kyselyä. Maksoi sitten kortilla ja kyseli tuli perästä. Jos hän olisi käyttänyt kanta-asiakaskorttia käteisellä maksaessaan, niin kai se kysely olisi siltikin tullut. Miten pelkällä kortilla maksaessa voivat tietää, miten ottaa yhteyttä?

Meinasin just tästä kirjoittaa, että miten se käteinen muka olisi vaikuttanut. Ehkä hänellä sitten on pankkikortin yhteydessä se kanta-asiakkuus.

Vierailija
38/43 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OT mutta miksi ihmiset käyttää Bookingia tai vastaavia. Hotelli kannattaa varata suoraan heidän omilta sivuiltaan eikä minkään välikäden kautta.

Minä saan aina edullisemman tarjouksen Bookingia käyttäen. Lisäksi jos jotain menee pieleen Booking hoitaa uuden hotellin puolestani. Kerran sanottiin, että sori ei olekaan huonetta ja Booking alkoi samantien etsiä uutta vastaavaa hotellia puolestani. Minä istuin vaan lounaalla ja sitten menin siihen uuteen hotelliin. 

Vierailija
39/43 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkaan kaupassa aina hymynaaman, sillä on aina jokin syy, jos ihminen on myrtsi.

Vierailija
40/43 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän jaloillani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme