Lue keskustelun säännöt.
Suuttuisitko, jos sinusta puhuttaisiin hyvää vasta kuolemasi jälkeen?
Kommentit (3)
Juu varmaankin, nousen mullasta zombiena ja kostan kaikille. ;)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
näin eläessäni ei ainakaan ole puhuttu hyvää.
parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Juu varmaankin, nousen mullasta zombiena ja kostan kaikille. ;)