Lue keskustelun säännöt.
tekis mieli
12.08.2008 |
lohimedaljonkia ja perunamuusia. Muutama sitruunasiivu, piimää ja salaattia...
Ihme mielitekoja..ja täältä ei noin vaan kauppaan lähdetä kun vasta perjantaina. Kauppaan matkaa 250 km
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä kauppa 200 M päässä. hankalaa olisi tuollainen kauppamatka pienen vauvan kanssa tai muutenkaan.
Kaikkeen sitä kai tottuu