Asiakkaat. Koittakaa edes joskus käyttäytyä kaupassa.......
Me olemme asiakaspalvelijoita ja ihmisiä, emme sylkykuppeja tai nyrkkeilysäkkejä. Me emme ole siellä töissä sen takia, että saisitte meille räyhätä ja möykätä miten sattuu.... Jos on noin paha olla niin suosittelen terapiaa tai jotain rauhoittavia lääkkeitä.... Olisiko kivaa jos huutaisimme takaisin?
Kommentit (61)
Yhdellä Asiakkaalla meni kerran niin yli, että tönäisin häntä. Hänessähän ei luonnollisesti ollut mitään vikaa, tönäisin kuulemma ILMAN SYYTÄ
Vierailija kirjoitti:
Olisiko alan vaihto?
Olisko alan vaihto koska kerron faktat. No joo ei siinä.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi ettei ap ole töissä kaupassa eikä missään muuallakaan. Satujen kertominen av:lla ei ole työtä.
Kerroin miten asiat on ja et sitä ilmeisesti kestä. Toivotan sulle paljon tsemppiä.
Valitettavasti yhä vieläkin elää kovin vahvana se harhaluulo että asiakas on kuningas ja asiakas on aina oikeassa ja näin ollen jotkut asiakkaat olettavat sen asiakaspalvelijan olevan juurikin se sylkykuppi johon voi "oksentaa" sen oman pahan olonsa.
Asiakkaalle ei tarvitse huutaa mutta voi sanoa asiallisesti käytöksestään.
Eivät kuole siihen eivätkä muutenkaan traumatisoidu.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi ettei ap ole töissä kaupassa eikä missään muuallakaan. Satujen kertominen av:lla ei ole työtä.
Nimen omaa keksii päivät pitkät työtmänä asioita tällä.Yrittäen saada ihmisiä ärsyyntymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi ettei ap ole töissä kaupassa eikä missään muuallakaan. Satujen kertominen av:lla ei ole työtä.
Kerroin miten asiat on ja et sitä ilmeisesti kestä. Toivotan sulle paljon tsemppiä.
Kiitos vaan, mutta silti päivittäiset satuilusi kyllästyttävät.
Oletko ap muuten huomannut, että kaupassa on myös hyvin käyttäytyviä asiakkaita? Eivät kaikki asiakkaat käyttäydy kuvaamallasi tavalla.
En ole......räyhännyt enkä......möykännyt. Käyttäydyn aina......kiltisti.....
Mielestäni on myyjässä vikaa jos usein asiakkaat möykkää ja räyhää. Hyvä jos kerran kuukaudessa tulee yks vähän hankalampi, mutta siitäkin selviää kun asiat selvitetään puhumalla ja yleensä se asiakas pyytää anteeksi kun vähän hermostui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi ettei ap ole töissä kaupassa eikä missään muuallakaan. Satujen kertominen av:lla ei ole työtä.
Nimen omaa keksii päivät pitkät työtmänä asioita tällä.Yrittäen saada ihmisiä ärsyyntymään.
Miten tällä aloituksella yritetään ärsyttää?
Tulee mieleen tapaus Patricia Ström Chanelin liikkeessä 🙊
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti yhä vieläkin elää kovin vahvana se harhaluulo että asiakas on kuningas ja asiakas on aina oikeassa ja näin ollen jotkut asiakkaat olettavat sen asiakaspalvelijan olevan juurikin se sylkykuppi johon voi "oksentaa" sen oman pahan olonsa.
Asiakkaalle ei tarvitse huutaa mutta voi sanoa asiallisesti käytöksestään.
Eivät kuole siihen eivätkä muutenkaan traumatisoidu.
Nimenomaan. Harhaluulo. Luulotauti mikälie
Itekkin pidän turpani kiinni, voisit sinäkin.
Miksi te menette palvelemaan työnantajia jotka toimivat epäasiallisesti asiakkaitaan kohtaan?
Ettehän te voi piiloutua sen taakse, että emme me mitään voi tehdä asiakkaiden hyväksi, muuta kuin hymyillä kauniisti ja nyökytellä jos työnantajanne on tehnyt virheen.
Miksi te siellä oikeastaan olette, ellette pysty auttamaan asiakkaita ja kun hän hermostuu tumpulointiinne ja seliselityksiinne ja yrittää vain saada asiansa hoidettua?
Ottakaa vastuu itsestänne ja irtisanoutukaa työpaikoista joissa asiakkailta tulee paljon valituksia työnatajanne toimintakulttuurista.
Itsellä mennyt hermot aspaan esim. Prismassa kun myyjä ei tiennyt yhtään mitään, ei esim. osannut sanoa mistä löytyy kaupan tupakat.
Hmm. Riittääkö jos aluksi käyttäytyy joka toinen päivä?
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti yhä vieläkin elää kovin vahvana se harhaluulo että asiakas on kuningas ja asiakas on aina oikeassa ja näin ollen jotkut asiakkaat olettavat sen asiakaspalvelijan olevan juurikin se sylkykuppi johon voi "oksentaa" sen oman pahan olonsa.
Asiakkaalle ei tarvitse huutaa mutta voi sanoa asiallisesti käytöksestään.
Eivät kuole siihen eivätkä muutenkaan traumatisoidu.
Jep. Ja edelleen on ihmisiä, jotka kuvittelee, että ruokakaupat, pankit, vakuutusyhtiöt, yms ovat häntä varten, eli jos häntä ei hinta miellytä, pitää kaupan/pankin/vakuutusyhtiön se hänelle myydä halvemmalla, koska ruoka/pankkipalvelut/vakuutukset ovat hänen perusoikeutensa.
Paitsi ettei ap ole töissä kaupassa eikä missään muuallakaan. Satujen kertominen av:lla ei ole työtä.