Lue keskustelun säännöt.
Aaaaaaaaaargh Glaubersuola
26.07.2010 |
Aloitan paastoa, ja tyhjennän suolta glaubersuolalla. Pahaa! Aikaisemmin olen vain pitänyt kolme hedelmäpäivää ennen paastoa mutta nyt ajattelin kokeilla suolaa.
Pahaa! PAHAAAAAAAA!
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
koska minulle tulee vieraita... Haluan kuitenkin paastota. Täytyy siis tyhjennellä yöllä. Mahassa möyrii jo.
suolalitkua joitakin vuosia sitten ja sain elinikäisen kammon suolavettä kohtaan. Paastoni kesti vajaan vuorokauden, että talteen meni sekin..