Hämeenlinnan Jukolan S-Market, tarkastakaa hinta hyllyssä ja verratkaa laskuun
Olen jo kaksi kertaa ostanut tuotteita, joiden hinta hyllyssä on matalampi kuin kassalla. Olen molemmilla kerroilla ostanut kalliimmalla, kuin hyllyn hintalapussa on ilmoitettu. Nyt tuli mitta täyteen. Tarkistakaa laskunne ja vaatikaa oikeat hinnat hyllyihinkin.
Kommentit (5)
Tarkistan aina kuitin. Viimeisin kerta oli kun tarkistin kuitin S-marketissa. Olin jättänyt yhden tuotteen maksamatta. Pidin sitä siis vain kädessäni samalla kun maksoin. Nöyränä tyttönä sitten vain takaisin kassalle.
Oikeesti, noita vääriä hintoja on ihan alvariinsa. Lähi K-marketista en osta mitään kuin hätätapauksessa. Hintoja ei päivitetä vaan hyllyssä vanhat hinnat.
Tuohan kuulostaa täysin Tokmannin toiminnalta, ympäri Suomea. Lähes joka kerta kuitissa on jotain häikkää.
Vierailija kirjoitti:
Tarkistan aina kuitin. Viimeisin kerta oli kun tarkistin kuitin S-marketissa. Olin jättänyt yhden tuotteen maksamatta. Pidin sitä siis vain kädessäni samalla kun maksoin. Nöyränä tyttönä sitten vain takaisin kassalle.
Oikeesti, noita vääriä hintoja on ihan alvariinsa. Lähi K-marketista en osta mitään kuin hätätapauksessa. Hintoja ei päivitetä vaan hyllyssä vanhat hinnat.
Minä taas olen K-marketeissa saanut tuotteen hyllyhinnalla, vaikka virhe on ollut kauppiaan. Pitää toki mainita.
Eivät ole vieläkään saaneet hintalappua hyllyyn oikein, yli kaksi viikkoa edellisestä kerrasta kun ostin. Ja tosiaan pari kertaa olen kassalla maininnut asiasta. Ei taida tulla kuntoon itsestäänkään. 🤣😂
K-Citymarketissa huomasin samantyyppisen virheen, toki vasta kotona, seuraavana päivänä olikin korjattu.
Sellainen kauppa S-Market sitten.
Ap.
Asiakas on oikeutettu saamaan tuotteen sillä hinnalla, joka hyllyssä on. Tai jos vanha tarjouslappu on unohtunut näkyville, tulee myydä myös sillä hinnalla.