Tilauksesi on peruutettu Fair Use-ehdosta johtuen????
Mitähän tämä mahtaa tarkoittaa? Tietääkseni minulle ei ole maksamattomia ostoksia enkä ole ylettömästi tilaillut ja palautettlu. Toki joskus joutuu jotain palauttamaan.
Kommentit (13)
Rassissmiaaa!
Haluan korvauksia!
-ap
Vierailija kirjoitti:
Luulisin että johtuu palautuksista. Niistä on aina kuluja. Nettikauppa saa valita asiakkaansa, löytyy niitäkin jotka ei koskaan palauta.
Toki. Ekaa kertaa vaan törmäsin tälläiseen. Eikä tämä ole kovin suuri ongelma, saan tarvitsemani muualtakin.
oikea ap.
Niissä alkkareissa jota palautit viimeksi oli ruskea raita.
T. Zalando
Vierailija kirjoitti:
Niissä alkkareissa jota palautit viimeksi oli ruskea raita.
T. Zalando
Please, hankkikaa Zalandon asiakaspalveluun kirjoitustaitoisia ihmisiä....
Sain silmääni syövän.
Vierailija kirjoitti:
Niissä alkkareissa jota palautit viimeksi oli ruskea raita.
T. Zalando
En osaa tehdä lyijystä kultaa, mutta osaan muuttaa yksiväriset alkkarit kolmen raidan Adidaksiksi.
Ap
Akat kantaa selkä vääränä rättipaketteja palautukseen, ei oo ihme että tulee bannia. Lopettakaa se pikamuotipelleily, ei ne halparätit tee teistä sen kauniimpia.
Bbotzilla on tuollainen. Itse en harrssta hupipalauttelua, mutta yhtenä kuukautena palautein kuukauden sisällä 2 kertaa syystå, että Bootzin nettikuvien väri poikkesi ratkaisevan paljon todellisesta väristä.
Sen jälkeen en ole voinut tilata enää, aina paukahtaa tuo kielto. Sittemmin sivuille on lisättykin maininta, että ei todellinen väri.
Kohtaloni sinetöin yrittämällä käyttää toista sähköpostiosoitetta. Sain sähköpostiini ilmoituksen, että olen yrittänyt kiertää fair use -ehtoa. Hohhoijaa, pitäkää tunkkinne.
Vierailija kirjoitti:
Bbotzilla on tuollainen. Itse en harrssta hupipalauttelua, mutta yhtenä kuukautena palautein kuukauden sisällä 2 kertaa syystå, että Bootzin nettikuvien väri poikkesi ratkaisevan paljon todellisesta väristä.
Sen jälkeen en ole voinut tilata enää, aina paukahtaa tuo kielto. Sittemmin sivuille on lisättykin maininta, että ei todellinen väri.
Kohtaloni sinetöin yrittämällä käyttää toista sähköpostiosoitetta. Sain sähköpostiini ilmoituksen, että olen yrittänyt kiertää fair use -ehtoa. Hohhoijaa, pitäkää tunkkinne.
Kyllä, kyseessä Bootz.
Minäkään en hupipalauttele. Aina vaan ei laatu vastaa kuvaa.
Tilaamaani tuotetta on myynnissä myös muualla, Bootz voi pitää tunkkinsa.
Vierailija kirjoitti:
Luulisin että johtuu palautuksista. Niistä on aina kuluja. Nettikauppa saa valita asiakkaansa, löytyy niitäkin jotka ei koskaan palauta.
Miksi palautus on ostajalle ilmainen jos siitä tulee kuluja? Olisko parempi vaihtoehto laittaa palautus maksulliseksi,
Vierailija kirjoitti:
Akat kantaa selkä vääränä rättipaketteja palautukseen, ei oo ihme että tulee bannia. Lopettakaa se pikamuotipelleily, ei ne halparätit tee teistä sen kauniimpia.
Sori, en harrasta pikamuotia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisin että johtuu palautuksista. Niistä on aina kuluja. Nettikauppa saa valita asiakkaansa, löytyy niitäkin jotka ei koskaan palauta.
Miksi palautus on ostajalle ilmainen jos siitä tulee kuluja? Olisko parempi vaihtoehto laittaa palautus maksulliseksi,
Se voisi olla ratkaisu. Koska ei kuriifirmat, posti, matkahuolto jne. ilmaiseksi mitään kuljeta
Vierailija kirjoitti:
Bbotzilla on tuollainen. Itse en harrssta hupipalauttelua, mutta yhtenä kuukautena palautein kuukauden sisällä 2 kertaa syystå, että Bootzin nettikuvien väri poikkesi ratkaisevan paljon todellisesta väristä.
Sen jälkeen en ole voinut tilata enää, aina paukahtaa tuo kielto. Sittemmin sivuille on lisättykin maininta, että ei todellinen väri.
Kohtaloni sinetöin yrittämällä käyttää toista sähköpostiosoitetta. Sain sähköpostiini ilmoituksen, että olen yrittänyt kiertää fair use -ehtoa. Hohhoijaa, pitäkää tunkkinne.
Varmaan useamman netissä toimivan yrityksen toimintatapoihin kuuluu asiakkaiden valikointi ja asiakkaspalautteisiin v*ttuilu. Mikäli firmoille laittaa asiallisesti esimerkiksi palvelusta/tuotteen laadusta palautetta, koetaan asiakas hankala valittajana. Jos ei ole valmis kantamaan yrityksen pyörittämisen vastuita ja velvollisuuksia, eikä käyttäydy asiallisesti asiakkaita kohtaan, on aivan turha kuvitella, että jatkossa ainakaan minä käyttäisin ko yrityksen palveluita. Asiakaskaan ei ole aina oikeassa, mutta asiakkaalle tämän kertominen on se, mikä ratkaisee, että tuoko asiakas jatkossa firmalle rahaa vai ei.
Itse riitauduin erään yrityksen kanssa mielestäni vähäpätöisestä asiasta. Esitin asiasta kysymyksen, johon en koskaan saanut minkäänlaista vastausta. Itse olin jo ko tilanteen ehtinyt unohtaa, kun seuraavan kerran (n. 1,5vuotta kysymyksen lähettämisestä) tarvitsin ko palveluita. Olin ollut pitkään ennen tuota kysymykseen vastaamattomuutta ko yrityksen asiakas ja siksi ajattelin ottaa palvelun jälleen sieltä. Vajaa vuorokausi netistä tehdyn varauksen jälkeen tulee yrityksen asiakas"palvelijalta" viesti, että aiemman väärinkäytöksen perusteella haluavat palvelusta takuumaksun, joka on x€. Summa oli sellainen, ettei siinä palvelun hintaan nähden ollut mitään järkeä. Ilmoitin ystävällisesti, että perun vastaukseni, enkä enää käytä teidän palveluja. Laitoin viestiin myös, että aiemmin tapahtunutta väitettyä väärinkäytöstä ei koskaan selvitetty loppuunasti, koska sähköpostitse lähettämääni asiaan liittyvään kysymykseen ei milloinkaan vastattu. Asiakas"palvelija" vastasi viestiin vain, että varaus on peruttu, palautamme varausmaksun seuraavan panllopäivänä. Eipä tarvitse olla missään tekemisissä enää tuon firman kanssa. Harmittaa, varsinkin, kun yrittäjä on aiemmin tuntemani henkilön puoliso ja varmasti ihan ok tyyppi, rekrytointi ei vain ole hänen vahvuuksiaan.
Luulisin että johtuu palautuksista. Niistä on aina kuluja. Nettikauppa saa valita asiakkaansa, löytyy niitäkin jotka ei koskaan palauta.