Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ghostaajalle viestiä?

Vierailija
31.12.2022 |

Oletteko koskaan jälkikäteen enää laittaneet ghostaajalle viestiä? Ymmärrän että nettitutuille joiden kanssa vaan jossain apissa juteltu ei välttämättä kannata enää laittaa viestiä mutta entä ihmisille jotka olivat osa arkea ennenkuin katosivat kuin tuhka tuuleen? Jos olette joskus ottaneet yhteyttä johonkin joka on teidät joskus ghostannut niin kauanko välissä on mennyt aikaa ja miten juttu on lähtenyt sen jälkeen?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole ghostattu, mutta ei kai tuossa mitään pahaa olisi? Jos siitä ghostaajastakin olis kiva saada sulta viestiä?

Vierailija
2/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa laittaa jo pelkästään siksi, etteivät pääse niin vähällä. Kunhan laitat riittävän kitkerän viestin. Vastausta on turha odottaa, mutta ainakin olet kertonut, mitä mieltä olet sellaisesta käytöksestä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sut ghostattiin?

Vierailija
4/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä? Häntä ei kiinnosta, ei silloin eikä nytkään

Vierailija
5/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin menee viestit perille jos on estot päällä.

Vierailija
6/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kannattaa laittaa jo pelkästään siksi, etteivät pääse niin vähällä. Kunhan laitat riittävän kitkerän viestin. Vastausta on turha odottaa, mutta ainakin olet kertonut, mitä mieltä olet sellaisesta käytöksestä!

Riittävän kitkerän?

Onko järkeä antaa ghostaajalleen itsestään katkeraa kuvaa? En minä ainakaan haluaisi sillä tavoin madella toisen edessä.

Vierailija
7/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei laita viestiä jollekin, ketä voisi kiinnostaa?

Vierailija
8/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä siis todistaa ghoustaajalle, että oikein teki.

Vierailija
9/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei ole ghostattu, mutta ei kai tuossa mitään pahaa olisi? Jos siitä ghostaajastakin olis kiva saada sulta viestiä?

Ghostaamista tapahtuu siksi, että ghoustaajalle syntyy huonoja fiiliksiä pitkäksi aikaa kun joutuu selittemään toiselle negatiivisia asioita. Jos vain katoaa, silloin välttyy noilta negatiivisilta tunteilta.

Vierailija
10/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita vielä kerran kepillä jäätä? Jos mies on tullutkin toisiin aatoksiin?

Vierailija
11/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä? Mitä tuo hyödyttää jos ihminen ei ymmärrä muitakaan parisuhde asioita. Tuskin myöskään tajuaa omaa käytöstää, vaikka miten kitkerää tekstiä laitat. Lapsellista touhua.

Vierailija
12/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ghostannut ihmisen joka ei tuhannellakaan sanomisella uskonut, etten halua enää jatkaa yhteyttä. Lakkasin vastaamasta.

Viestejä, vinkumista ja ul1n44 tuli vielä vuosia perästä. Lähinnä säälittävää eikä kyllä mitenkään aiheuttanut pahoja tunteita vaan helpotusta että olin päässyt eroon pakkomielteisestä ripustautujasta.

Vierailija
13/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin. Olin tapaillut puoli vuotta ihmistä joka yhtäkkiä vain lakkasi vastaamasta viesteihin. En kyllä edes pommittanut, uskoin aika vähäistä että se oli siinä. Somesta sitten näin että vaihtoi lennosta toiseen. Eikä siinä mitään, sellaista tapahtuu, mutta pitkään jäin silti miettimään että miksi en ollut edes yhden viestin arvoinen. Yksi viesti jossa mulle sanotaan että on löytynyt toinen. Se mietitytti mua niin paljon (tämä kuvaakin ghostaamisen seurauksia parhaiten) ja lopulta (aikaa oli mennyt muutama kuukausi) päätin että kysyn suoraan. Siihen viestiin sainkin sitten vastauksen.

Vierailija
14/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ghostannut ihmisen joka ei tuhannellakaan sanomisella uskonut, etten halua enää jatkaa yhteyttä. Lakkasin vastaamasta.

Viestejä, vinkumista ja ul1n44 tuli vielä vuosia perästä. Lähinnä säälittävää eikä kyllä mitenkään aiheuttanut pahoja tunteita vaan helpotusta että olin päässyt eroon pakkomielteisestä ripustautujasta.

Siis tarkoittaako tuo, että yritit laittaa suhteen poikki, ja vastapuoli ei halunnut uskoa asiaa, vaan jatkoi yksipuolista viestittelyä kanssasi?

Et taida tietää mitä ghostaaminen tarkoittaa. Se on sitä, että lopetetaan tapailu / suhde kertomatta asiasta, yksinkertaisesti jättämällä vastaamatta viesteihin.  Sinä ymmärtääkseni yritit kertoa, että haluat lopettaa suhteen. Se ei silloin ole ghostaamista.

Vierailija
15/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siihen pätevä syy, että sut ghostattiin?

Vierailija
16/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lähetti viestin mies, jonka olin ghostannut. Kysyi, miksi olin niin tehnyt. Päätin vastata rehellisesti, että en pitänyt hänen seksiin liittyvistä vihjauksistaan. Yllättäen mies kiitti, että kerroin syyn ja sanoi jatkossa osaavansa olla muiden janssa varovaisempi. Yllätyin reaktion fiksuudesta.

Vierailija
17/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut ghostasi takavuosina tosielämästä tuttu hahmo. Edellisellä näkemisellä ehdotteli itse uutta tapaamista leffan merkeissä. Sitten ei edes vastannut mitään, kun viikon päästä toivottelin hyvät vaput ja kyselin vieläkö suunnitelma pitää.

Sen verran kiehahti, että parin viikon jälkeen laitoin perään viestiä. Totesin, että hän ei ole minulle velkaa seuraansa tai aikaansa, mutta aikuinen mies osaa vastata kysymykseen, kun sellainen esitetään.

Sain hetken päästä vastauksen, jossa hän myönsi toimineensa huonosti, ja pyysi anteeksi erittäin vilpittömän oloisesti.

Ystäväni olivat jälkikäteen kiinnnostuneet syistä käytökseen, mutta hän ei niitä avannut eikä sillä minulle ollut merkitystä.

Myöhemmin kävi ilmi (vähemmän yllättäen), että kyse oli ollut toisesta naisesta. Tämä ei vaikuttanut minuun mitenkään.

Arvostan edelleen sitä, että hän pyysi rehdisti anteeksi. Paras tietysti olisi ollut vastata ensimmäisellä, mutta me kaikki teemme virheitä. Olen kiitollinen että edes näitä puoliselkärankaisia on. Näemme edelleen satunnaisesti, eikä ainakaan itselleni ole jäänyt mitään kaunaa. Siinä mielessä viestin perään laittaminen varmaan kannatti.

Vierailija
18/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut ghostasi takavuosina tosielämästä tuttu hahmo. Edellisellä näkemisellä ehdotteli itse uutta tapaamista leffan merkeissä. Sitten ei edes vastannut mitään, kun viikon päästä toivottelin hyvät vaput ja kyselin vieläkö suunnitelma pitää.

Sen verran kiehahti, että parin viikon jälkeen laitoin perään viestiä. Totesin, että hän ei ole minulle velkaa seuraansa tai aikaansa, mutta aikuinen mies osaa vastata kysymykseen, kun sellainen esitetään.

Sain hetken päästä vastauksen, jossa hän myönsi toimineensa huonosti, ja pyysi anteeksi erittäin vilpittömän oloisesti.

Ystäväni olivat jälkikäteen kiinnnostuneet syistä käytökseen, mutta hän ei niitä avannut eikä sillä minulle ollut merkitystä.

Myöhemmin kävi ilmi (vähemmän yllättäen), että kyse oli ollut toisesta naisesta. Tämä ei vaikuttanut minuun mitenkään.

Arvostan edelleen sitä, että hän pyysi rehdisti anteeksi. Paras tietysti olisi ollut vastata ensimmäisellä, mutta me kaikki teemme virheitä. Olen kiitollinen että edes näitä puoliselkärankaisia on. Näemme edelleen satunnaisesti, eikä ainakaan itselleni ole jäänyt mitään kaunaa. Siinä mielessä viestin perään laittaminen varmaan kannatti.

Hei tää oli tosi hyvin toimittu! Napakka ja asiallinen viesti. Ei alentuvaa ruikuttamista, vaan korrekti muistutus käytöstavoista. Tästä voivat muutkin ottaa mallia, jos tulee tarve laittaa viestiä ghostaajalle.

Vierailija
19/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut millään tavalla ahdistava viesteillä pommittaja. En ymmärrä miten nykyään tuntuu olevan ok ghostata yhtäkkiä ihminen jonka elämässä on ollut pitkään. Mitään riitaa yms meillä ei ollut.

- ap

Vierailija
20/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niistä ghostaajista tietää kiinnostaako vai ei jos ei ole munaa sanoa sitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän