Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten tukea esiintymiskammoista ekaluokkalaista?
04.07.2010 |
Lapsi on menossa syksyllä kouluun ja minua jännittää kovasti miten tulee pärjäämään. Muuten on reipas ja iloinen, tulee hyvin toimeen kavereiden kanssa jne. mutta kun pitäisi esiintyä (esim. eskarissa pienryhmissä piti esittää pieni nukketeatteriesitys), tyttö menee ihan täysin lukkoon eikä saa sanaa suustaan.
Miten lasta voisi tässä tukea ja rohkaista, kun koulussa kuitenkin on pakko jos jonkinlaista esitelmää ym. pitää?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
kerro koulun alussa asiasta. Ei ekoilla luokilla kovin kummooista esiintymistä vaadita.