Lue keskustelun säännöt.
Finnkino ei palauttanut rahoja vaihdetusta näytöksestä!
16.12.2022 |
Oltiin menossa lasten kanssa katsomaan uutta Disney-elokuvaa. No, elokuvan aulassa (hyvä että tuolloin!) meille selvisi elokuvan kieli dubattuna ruotsiksi ja mentiin kassalle vaihtamaan näytöstä. Saatiin liput puolituntia myöhemmin alkavaan suomenkieliseen versioon, mutta jouduimme maksamaan kahden aikuisen ja kolmen lapsen jo hintavat liput kahteen kertaan. Ihmeellistä, ettei enää rahoja saanut väärästä näytöksestä takaisin, vaikkei näytös vielä ollut alkanut. Inhimillinen virhe kävi kalliiksi, mutta kyllä tästä jäi paha maku kun ei se varmasti olisi teknisesti monimutkaista henkilökunnan vaan vaihtaa liput toiseen näytökseen.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos ne paikat on kerran myyty teille, niin ei niitä saa enää juuri ennen näytöstä myytyä uudelleen. Ne peruutusehdot lukee aivan varmasti siellä nettisivuilla ja ne ovat kaikille samat, koska ei tuon kokoisessa firmassa voida alkaa miettimään käytäntöjä uudelleen joka ikisen asiakkaan kohdalla.