Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Katsoin uuniin ja

Vierailija
03.07.2010 |

siellä oli tulipalo! Mitä voin tehdä? Siellä se nyt roihuaa ja olen ihan paniikissa!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo jotain?

Vierailija
2/3 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua!! T:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla jauhosammutinta? tussauta luukku auki ja se jauho sinne sitten soitat palokunnalle jos ei ole sitä jauhe sammutinta niin sitten soitat palokunnalle 112. suosittelen vielä klikkaamaan pääsulakkeesta sähköt pois. Hassua sinänsä ettet ole jo kutsunut palokuntaa.jos on tulipalo oli se sitten uunissa tai sohvassa niin palokunta paikalle, sähköpalo voi olla tosi tuhoisaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi