Lue keskustelun säännöt.
Hammasväliharja/-tikku vai hammaslankain?
26.06.2026 |
Kumpi parempi: Hammasväliharja/-tikku vai hammaslankain?
Mä olen käyttänyt hammaslankaimia, mutta toukokuussa alkoi yksi ienväli vuotaa langatessa eikä meinaa parantua.
Kävin hammaslääkärissä ja levitteli käsiään, kun oli siisti suu ja ei hammasiveä missään/uusia reikiä. Röntgenkuvat oli myös ok. Hlääkäri ehdotti silikonisia tikkuja ja selvitettiin vastaanotolla oikea koko.
No tikut ei putsaa riittävästi. Nyt vuotaa useampi hammasväli ja yksi kohta on pahasti kipeä. Siirryin takaisin lankaimiin.
Parhaat vinkit hammasvälien putsaukseen/ientulehdukseen otetaan kiitollisena vastaan!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Up