Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hammasväliharja/-tikku vai hammaslankain?

Vierailija
26.06.2026 |

Kumpi parempi: Hammasväliharja/-tikku vai hammaslankain?

 

Mä olen käyttänyt hammaslankaimia, mutta toukokuussa alkoi yksi ienväli vuotaa langatessa eikä meinaa parantua.

 

Kävin hammaslääkärissä ja levitteli käsiään, kun oli siisti suu ja ei hammasiveä missään/uusia reikiä. Röntgenkuvat oli myös ok. Hlääkäri ehdotti silikonisia tikkuja ja selvitettiin vastaanotolla oikea koko.

 

No tikut ei putsaa riittävästi. Nyt vuotaa useampi hammasväli ja yksi kohta on pahasti kipeä. Siirryin takaisin lankaimiin.

 

Parhaat vinkit hammasvälien putsaukseen/ientulehdukseen otetaan kiitollisena vastaan!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi