Lue keskustelun säännöt.
Uskaltaako/kannattaako rattaita tilata ulkomailta?
13.07.2010 |
Olemme ostamassa Phil&Tedsin Vibe -malliset rattaat. Ulkomailta niitä sai ainakin ennen paljon halvemmalla, saako enää?
Mitä nettikauppoja kannattaa välttää? Onko "turvalliseksi" todettuja nettikauppoja?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On luotettava, mutta toimitusaika pitkä. Meillä kesti 3,5kk, kuukaudella myöhästyi sovitusta.
Ostimme teutonian tuplakärryt ja kaikkine härpäkkeineen maksoi yli 500e vähemmän kuin suomesta ostettuina.