Lue keskustelun säännöt.
vesirokko alkoi yöllä
23.07.2010 |
luuletteko te että tiistaina voi lähteä yöksi toiseen kaupunkiin ja huvipuistoon? Siis kauanko kestää? Onko nyt muuten liikkeellä vesirokkoa, ei aavistustakaan mistä ois voinut tulla kun 6v ollut koko kesän kotona, tarttuuko se niin helposti esim kaupassa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siis saattaahan hän keretä parantua, mutta hyvin paljon mahollista että ei..=)
Kun niiden rakkuloiden pitää olla kaikkien kuivanu, ettet tartuta lapsen kans koko huvipuistoa.. =)