Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jos istutan avojuurisia ruusuntaimia huomenna
21.05.2010 |
niin kukkivatko vielä tänä kesänä vai onko kukkapenkissä vain lehdettömät rangat pystyssä?
Nimim. aloitteleva puutarhuri
Kommentit (5)
tosin aamupäivällä kaivoin 2v vanhat fairit maasta kun yhtään silmua ei ilmestynyt:(
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä oli jo tontilla valmiina iso ruusu, joka vaan jaksaa aina nousta uudestaan vaikka kuinka yrittäis repiä sitä juurineen irti :(
Meillä oli jo tontilla valmiina iso ruusu, joka vaan jaksaa aina nousta uudestaan vaikka kuinka yrittäis repiä sitä juurineen irti :(
ja kunnolla kaivamaan juuria pois.
Alue: Aihe vapaa
Istutin ne ohjeen mukaan, mutta siinä oli vielä että ne pitäisi leikata matalaksi? Ehtiikö ne muka kasvaa vielä tänä kesänä ja jopa kukkia, jos leikkaan ne?