Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus ja liikunta? Aloitteleva kyselee.

Vierailija
11.05.2010 |

Olen ensimmäisellä kolmanneksella menossa, melko alussa vielä ja olen kyllä harrastanut jonkin verran liikuntaa ennen, mutten nyt melkeen puoleen vuoteen mitään kävelylenkkejä ja hyötyliikuntaa kummempaa. Voisin ostaa salille jonkin kuukausikortin tai kymppikortin, mutta mietin, että kumpikohan nyt enemmän kannattaisi ja jaksaako sitä sitten siellä käydä? Jotain varmaan kumminkin kannattaisi harrastaa ja niskavaivatkin pysyisivät paremmin kurissa. Kuinkakohan monennelle viikolle pystyy ja jaksaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

loistava liikuntamuoto raskaana

Vierailija
2/5 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt rv25 ja ihan hyvin vielä jaksaa, ainoastaan jotkut vatsalihasliikkeet täytyy tehdä "helpommin", muuten tuntuu inhottavalle mahassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ensimmäisellä kolmanneksella menossa, melko alussa vielä ja olen kyllä harrastanut jonkin verran liikuntaa ennen, mutten nyt melkeen puoleen vuoteen mitään kävelylenkkejä ja hyötyliikuntaa kummempaa. Voisin ostaa salille jonkin kuukausikortin tai kymppikortin, mutta mietin, että kumpikohan nyt enemmän kannattaisi ja jaksaako sitä sitten siellä käydä? Jotain varmaan kumminkin kannattaisi harrastaa ja niskavaivatkin pysyisivät paremmin kurissa. Kuinkakohan monennelle viikolle pystyy ja jaksaa?

ei kannata ainakaan mitään vuoden sopparia salille tehdä ja mitään älytöntä rehkimistä ei kannata alkaa harrastaa... mielummin tasaseen tahtiin ja voinnin ja jaksamisen mukaan... ite aloitin säännöllisen kävelylenkkeilyn nyt ku aloin odottaa pikkukakkosta ja sit aloitin uinnin ja hydrospinningin.. en tosiaan suorita näitä niskalimassa vaan ihan rennosti... kaikki pienikin liikunta on hyväksi.. uinti ja lenkkeily sopii mulle parhaiten koska en niinkään viihdy missään salilla juoksumatolla taikka rautaa nostaessa saatikka missään aerobikissä.... huoh ei oo mun juttu.. mut siis rohkeesti jollain tavalla liikkumaan... niin hyvää tulee!!! onnee vaavista...

Vierailija
4/5 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kàvin uimassa molempia odotellessani ihan viikolle 38 asti!Ihanan kevyt olo vedessa

Vierailija
5/5 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut liikuntaa jo kymmenisen vuotta joten tuntui luonnollisesta jatkaa sitä kokoa raskauden ajan ja onneksi myös siihen pystyin. Olen Elixian jäsen ja siellä ainakin saa raskauden ajaksi "jäädyttää" kortin helpommin myös sitten palaa synnytyksen jälkeen treenaamaan ja ainakin Elixiassa on vauvoille ja äitille suunnattuja tunteja (kuten myös satsilla). Kävin vielä perus jumpassa 14 päivää ennen synnytystä ja palasin 2 viikkoa synnytyksen jälkeen tietenkin kevyemmin kuin ennen :)

Mutta raskaudet ja ihmiset ovat niiin erillaisia joten paha sanoa mikä juuri sinulle sopisi mutta vaan jos pystyt kannatan liikuntaa ihan missä muodossa vaan (varsinkin elixian terveselkä ja fittball ovat ehdoton ykkösjuttu :)

hyviä vointeja kuitenkin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi