Tytön 10-v synttäreille ohjelmavinkkauksia!
Kotona pidetään kekkerit ja n.10 tyttöä olis tulossa.Olisko kellään kivoja vinkkeja ohjelmaan ja muutenkin?
Kommentit (2)
sellainen, jossa käärittiin suklaalevy lahjapaperiin oikein paksusti, sidottiin lahjanarullakin. Sitten pantiin kilpailijat istumaan lattialle rinkiin, keskelle suklaalevypaketti, haarukka ja veitsi, lapaset, kaulaliina ja pipo. Otettiin kaksi noppaa. Heitettiin vuorotellen noppia. Se, joka sai saman silmäluvun molemmilla nopilla, sai käydä käsiksi suklaalevypakettiin haarukalla ja veitsellä, mutta ENSIN piti pukea pipo, kaulaliina ja lapaset. Sitten sai yrittää avata pakettia haarukalla ja veitsellä niin kauan, kunnes joku muu ringissä istuva sai nopilla samat silmäluvut (muut siis heittivät koko ajan noppia). Tällöin vaihtui vuoro. Näin jatketaan kunnes suklaalevy on syöty. Oli aika hauskaa!
meillä vuosien varrella ollutta ohjelmaa, mm:
- lahjojen avaus pullonpyörityksellä
- maistelutehtävä, esim. eri limuja
- tunnustelutehtävä sokkona, esim. makarooneja, riisiä, hiutaleita...
- aarteenetsintä
- tietokilpailu
- anagrammitehtävä
- levyraati/musan arvaus
- musiikki soi ja kaikki tanssii... kun musikki loppuu, pitää pysähtyä. joka viimeksi liikkuu, joutuu seuraavalta kierrokselta pois
- onginta
- vesisankoon pieni kuppi ja rahan pudotus sinne
- lennokin teko ja sen lennätyskilpailu
- pullonpyöritys - totuus vai tehtävä
- rikkinäinen puhelin
- pellen nenän kiinnitys