Lue keskustelun säännöt.
APUA: hcg:n hidas nousu, sikiön pienuus..jne huolia
20.05.2010 |
Tänään nähtiin selvät sydänäänet, mutta:
Hcg on alussa ollut suht korkea, 1250 (4+3) ja 7+2 on vain 25 000.
Alkio vain 5 mm vaikka viikkoja pitäisi olla 7+2 (tuo 5 mm vastaa kai jotain 6+0 korkeintaan?).
Keltarauhashormooniarvot alhaisia, joiden takia määrätty tänään lääkitys.
Mistä tämä kaikki voi olla merkki, voikohan raskaus jatkua normaalisti. Onko sinulla vast. kokemuksia??
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla