Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voimakkain teho colormaskilla? Hiuksiin.

Vierailija
05.07.2024 |

Laitanko kuiviin hiuksiin? Puoli tuntia? Vai mennäkö saunaan? Miten saada tarttumaan kunnolla.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on kiinni hiustyypistäsi. Kuivaan ja huokaiseen luonnonkiharaan tarraa tavallisen shampoopesun jälkeen vahvasti. Sen sijaan lasimaiseen ja liukkaaseen hiuksen tulee vain pieni sävy, vaikka pesisi pään ensin shampoolla, johon on sekoitettu lusikka tai pari leivinjauhetta syväpuhdistamaan hiukset. Saunan lämpöön ei hiusväri sovi missään nimessä. 

Vierailija
2/14 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on kiinni hiustyypistäsi. Kuivaan ja huokaiseen luonnonkiharaan tarraa tavallisen shampoopesun jälkeen vahvasti. Sen sijaan lasimaiseen ja liukkaaseen hiuksen tulee vain pieni sävy, vaikka pesisi pään ensin shampoolla, johon on sekoitettu lusikka tai pari leivinjauhetta syväpuhdistamaan hiukset. Saunan lämpöön ei hiusväri sovi missään nimessä. 

Mulla on kuiva ja luonnonkihara hius, mutta kosteaan hiukseen ei tartu ollenkaan. Laitan puoli tuntia ennen saunaa värin kuiviin hiuksiin ja istun loppuvaiheessa vielä saunassa ennen kuin huuhtelen. Tuota saunaa suositeltiin jossain ammattilaissivullakin, siksi sitä kokeilin. Ja toimii. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa minäkin laitan sekä hopeashampoot että muun väriset maskit. Hyvin vaikuttaa.

Vierailija
4/14 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiviin hiuksiin ja saunaan. Itsellä ainakin jämähtää näin paljon pidemmäksi aikaa. 

Vierailija
5/14 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa istun minäkin mutta en heitä löylyä 

Vierailija
6/14 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjääkö nuo luonnonvaalean hiuksen myös?

Vierailija
7/14 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Värjää (lapsi levitti omin luvin lilaa pään täyteen). Lähti onneksi muutamassa pesussa 

Vierailija
8/14 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Värjää (lapsi levitti omin luvin lilaa pään täyteen). Lähti onneksi muutamassa pesussa 

Mä mietin kun oon kasvattanut omaa väriä ja oon käyttänyt noita lämpimän sävyisiä color maskeja ja shampoita. Nyt oon ehkä 1kk ollut käyttämättä. Ja oma juuri näyttääkin viileän vaalealta. Ei yhtään lämpöiseltä. Oon siis nyt ihmeissäni että onko mulla lämpimän vaaleat hiukset vai viileän vaaleat hiukset luonnostaan

Vierailija
9/14 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin kun oon kasvattanut omaa väriä ja oon käyttänyt noita lämpimän sävyisiä color maskeja ja shampoita. Nyt oon ehkä 1kk ollut käyttämättä. Ja oma juuri näyttääkin viileän vaalealta. Ei yhtään lämpöiseltä. Oon siis nyt ihmeissäni että onko mulla lämpimän vaaleat hiukset vai viileän vaaleat hiukset luonnostaan

Itse käytän Frozen moccaa ja lilaa vähän erilaisilla sekotussuhteilla. Joskus lantraan tavalliseen hoitoaineeseen. Vaaleita raitoja laittanut vuosi sitten viimeksi vaalennettuun koko päähän ja kasvatan myös omaa väriä. Maantien harmaa tämä oma pää on. Hyvin tuolla saa ainakin keltaisuutta taitettua pois ja välillä koko pään vähän tummemmaksi. Biozellin tuotteet itsellä käytössä.

Vierailija
10/14 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Mulla oranssi sävy tarttui todella hyvin ja voimakkaasti. Nyt yritän ruskeaa, Four reasons Dark chocolate. Kampaaja uskoi että tarttuu oranssia paremmin.

Ekalla kerralla oli puoli tuntia kuivissa hiuksissa. Tulos hailakka oranssi, vaikka tuota edellistä oranssia ei hiuksissa enää ollut. Nyt viikkoa myöhemmin laitoin uudelleen, kuiviin hiuksiin, yli puoli tuntia ja vähän aikaa saunassa. Tulos hieman tummempi oranssi 🙄

Siis mitäs seuraavaksi? Vielä pidemmäksi aikaa heti huomennako? Vai onko niin ettei tuo nyt vaan jostain syystä mulla tartu ja kannattaa vetää vaan kunnon punaiseksi?

Vierailija
11/14 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä? 

-edellinen

Vierailija
12/14 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita huomenna uudelleen ^

Vierailija
13/14 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on voimistunut mitä useammin laitan. Eli se kannattaa kokeilla jos ei tartu riittävästi.

Vierailija
14/14 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi