Lue keskustelun säännöt.
Veikkauksia-- raskaana vai ei?
19.04.2010 |
-tissit ei ole kipeenä
-ei vihlo munasarjoja
-ei raiivokohtauksia
Noita yleensä on
-lämmöt 37, normi 35.9-- nyt pompanneet 36.6 vielä ylös. Tuo 36.6 oviksen jälkeinen, tosin ei palela
-nälkä ( tomaattitunaa ja kuorittua kurkkua himoitsen)
-suussa maku, että joku ois tehnyt kepposet sinne. Tuntuu, että pitäis olla raikkaassa ilmassa koko ajan.
-tarmonpuuskia
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ap