Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veikkauksia-- raskaana vai ei?

Vierailija
19.04.2010 |

-tissit ei ole kipeenä

-ei vihlo munasarjoja

-ei raiivokohtauksia

Noita yleensä on



-lämmöt 37, normi 35.9-- nyt pompanneet 36.6 vielä ylös. Tuo 36.6 oviksen jälkeinen, tosin ei palela

-nälkä ( tomaattitunaa ja kuorittua kurkkua himoitsen)

-suussa maku, että joku ois tehnyt kepposet sinne. Tuntuu, että pitäis olla raikkaassa ilmassa koko ajan.

-tarmonpuuskia

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi