Lue keskustelun säännöt.
Muita, jotka eivät käytä vappuna ylioppilaslakkiaan?
Kommentit (6)
koska lakki on liian pieni eikä istu päähän mukavasti. Minulla oli silloin erilaiset hiukset kuin nyt.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
se hattu on ruma, miksi sitä pitäisin. En ole pitänyt sitten lakkiaisteni.
Lasten kanssa ei tule mentyä vappuhulinoihin. Ennen lapsia ulkoilutin hattua vappupäivänä terassilla istuen.
se on vähän huono kypärä, olen kerrankin moottoripyörällä matkalla vappuna. Mies hoitaa lapsia :)
Ensimmäinen kerta viiteen vuoteen! Jippiii :)
No ihan naurettavaa olisi laittaa meidän tapauksessa, neljä pientä lasta ja ulkoillaan kotona ihan hiekkalaatikolla tuulipuvut päällä niin hoh hoijaa! Ammatiltaan ollaan insinööri ja lastentarhanope, jos nyt tähän liittyy :)