Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka eivät käytä vappuna ylioppilaslakkiaan?

Vierailija
30.04.2010 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan naurettavaa olisi laittaa meidän tapauksessa, neljä pientä lasta ja ulkoillaan kotona ihan hiekkalaatikolla tuulipuvut päällä niin hoh hoijaa! Ammatiltaan ollaan insinööri ja lastentarhanope, jos nyt tähän liittyy :)

Vierailija
2/6 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska lakki on liian pieni eikä istu päähän mukavasti. Minulla oli silloin erilaiset hiukset kuin nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se hattu on ruma, miksi sitä pitäisin. En ole pitänyt sitten lakkiaisteni.

Vierailija
4/6 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa ei tule mentyä vappuhulinoihin. Ennen lapsia ulkoilutin hattua vappupäivänä terassilla istuen.

Vierailija
5/6 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vähän huono kypärä, olen kerrankin moottoripyörällä matkalla vappuna. Mies hoitaa lapsia :)



Ensimmäinen kerta viiteen vuoteen! Jippiii :)

Vierailija
6/6 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahistaa ajatuskin. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi