Lue keskustelun säännöt.
Kertyykö vanhempainlomalla vuosilomaa?
20.05.2010 |
Kun äitiyslomalla kertyy ja hoitovapaalla ei.
Mitenkäs siinä välissä?
Onko jollain absoluuttinen totuus, kun siitäkin on kuultu toista ja toista juttua...?
Kommentit (2)
ettei hoitovapaalla kertyisi vuosilomaa. OSITTAISELLA HOITOVAPAALLA vuosiloma kertyy. Sen sijaan, jos ei ole lainkaan töissä hoitovapaan aikana, vuosilomaa ei kerry.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kertyy, sitten ei enää.