Lue keskustelun säännöt.
Uskomatonta että pitää edes kysyä koiran hyökkäyksistä
19.05.2010 |
eikös omistajan velvollisuus ole pitää rakkinsa kurissa, eikä nyt jumalauta jotain piskiä varten tarvi antaa selviytymisohjeita?
Mutta tällasta nykymaailma kai on, kotielukat on tärkeempiä kuin ihmiset tai ihmisten pitää henkensä tai terveytensä säilyttämiseksi ottaa ne huomioon.. uskomatonta.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla