Lue keskustelun säännöt.
Kilot ei karise. Lääkkeet syynä
29.04.2010 |
Söin aiemmin vähän mitä sattuu ja lämpimänkin aterian pari kertaa päivässä.
Nyt olen n. 3kk syönyt aamuisin puuron, yhden lämpimän ruuan, hedelmiä, juureksia, näkkäriä, pähkinöitä
Ja paino ei putoa lainkaan.
Samaan aikaan lääkettäni nostettiin.
Et kyllä ne lääkkeet vaan lihottavat vaikka ei paljoa mitään söisi.
Sille en mitään voi, mutta mieli tyytyväinen et ruokavalio terveellinen
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla