Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilot ei karise. Lääkkeet syynä

Vierailija
29.04.2010 |

Söin aiemmin vähän mitä sattuu ja lämpimänkin aterian pari kertaa päivässä.



Nyt olen n. 3kk syönyt aamuisin puuron, yhden lämpimän ruuan, hedelmiä, juureksia, näkkäriä, pähkinöitä



Ja paino ei putoa lainkaan.



Samaan aikaan lääkettäni nostettiin.



Et kyllä ne lääkkeet vaan lihottavat vaikka ei paljoa mitään söisi.



Sille en mitään voi, mutta mieli tyytyväinen et ruokavalio terveellinen

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän