Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottavaa olla yksin kotona kun mies on töissä yön

Vierailija
17.04.2010 |

Tai onhan täällä lapset mutta ovat jo nukkumassa ja mä en osaa nukkua. En ole tottunut vielä tämmöiseen yötyöhön. Hermostuttaa kun sähkötkin pätkii välillä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastesi tähden älä tartuta heihin pimeän ja yksinäisyyden pelkoasi.

Vierailija
2/26 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastesi tähden älä tartuta heihin pimeän ja yksinäisyyden pelkoasi.


enkä mä sitä paitsi pelkää pimeää enkä niin yksinäisyyttäkään

Mä olen vaan tapojen orja, pitää olla mies vierellä nukkumassa, että kaikki on niinkuin aina ennenkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Missä katveessa te asutte kun sähköt pätkii."

mutta pätki niin, että pesukone meni sekaisin

Vierailija
4/26 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuu av:lle jos et saa unta mä ainakin oon täällä kun odotan miestä baarista"



tuskin menen ihan vielä edes yrittämään nukkumista. Olisi nyt vaan hyviä juttuja.

Vierailija
5/26 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään ennen osannut nukkua. Ja nykyisinkin nukun telkkari auki :) se jotenkin rauhoittaa...

Vierailija
6/26 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus miettinyt, että olenko läheisriippuvainen, vai miksi tuntuu niin oudolta olla lasten kanssa yksin kotona yö tai viikonloppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/26 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

munkin ukko vuorotöissä. Tai tänään se tekee 2 vuoroa peräkkäin. vaihtavat välillänoin vuoroja työkavereiden kanssa. Lähti töihin siis 12.30 ja tulee kotiin aamukuudelta. Käy nukkumassa kotona aamupäivän ja lähtee uuteen yövuoroon heti herättyään 12.30:/



Ymmärrän sua, ap, mullekin alku oli tosi vaikeeta ja pelkäsin jokaista risahdusta. Nyt ei enää mikään ongelma, kun tätä on jatkunut muutaman vuoden. Jopa nautin tästä!



Pojat valvoo vielä ja pelaan niiden kanssa tässä samalla Afrikan tähteä. Kun pojat menee nukkuun, otan ehkä läppärin hetkeksi sänkyyn ja surffailen.



Sen verran vielä olen kuitenkin varuillani, että tarkistan alkuillasta aina tosi tarkasti, että kaikki ovet on lukossa...



Vierailija
8/26 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei sähköongelmia, mutta yksin alkaa pelottaa ja inhottavaa nukkua. Kodin äänet häiritsee ja mielikuvitus laukkaa. Mä myös tarkistelen kaikki ovet ja inhoan kulkea yksin pimeässä. Kun mies on kotona, en pelkää.



Tää on nyt varmaan monesta naurettavaa, mutta mä nukun edelleen unilelun kanssa ja luulen, että turvattomuuden tunne kumpuaa jostain samasta kun se unilelunkin tarve.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/26 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kai nautin kun mies on yövuorossa, saan rönöttää leveesti sängyssä eikä se oo vieressä kuorsaamassa.

Vierailija
10/26 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla joka lauantai ja perjantai yksin kotona, kun mies ravaa ulkona clubeilla ja tulee kotiin aamuyöllä. olis edes töissä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/26 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole koskaan asuneet yksin??

Vierailija
12/26 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole koskaan asuneet yksin??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/26 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis oelottaa vai vaan outoa olla ilman miestä?

mun mies on töissä viikot muualla mutta kyllä siihen tottuu. siis 2 yötä viikosta kotona. joskus toivoo että lähti jo reissuun..

Vierailija
14/26 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on usein viikolla työmatkoilla, mä valvon pitkään ja nukun hyvin, tosin töihin on aina aamulla herättävä.



Mutta jos mies on baarissa, nukun alkuyön hyvin, mutta jos/kun herään yöllä, en saa nukuttua, ennenkuin mies tulee kotiin. Ette usko, että mua ärsyttää tää. Ja en ole yhtään mustasukkainen tms., mutta jään jotenkin alitajuisesti kyttäämään sen kotiintuloa.

Jos taas mies on bilettämässä, mutta tiedän, ettei tule yöllä kotiin, nukun hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/26 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai juorusin kaverin kanssa puhelimessa.



Lapsuudenkotini oli omakotitalo ja pelkäsin, kun olin yksin siellä vanhempien ollessa mökillä kesällä.

Vierailija
16/26 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai juorusin kaverin kanssa puhelimessa.

Lapsuudenkotini oli omakotitalo ja pelkäsin, kun olin yksin siellä vanhempien ollessa mökillä kesällä.

sun on aikakin opetella olemaan yksin.

Vierailija
17/26 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos menen sänkyyn en saa unta. Kai tähän ajan kanssa tottuu, nyt vaan on niin surkean pimeää ja sataakin, että ei ihan kivaa.

Vierailija
18/26 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai juorusin kaverin kanssa puhelimessa.

Lapsuudenkotini oli omakotitalo ja pelkäsin, kun olin yksin siellä vanhempien ollessa mökillä kesällä.

Vierailija
19/26 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi turvallisempi olo jos olisi kättä pitempää piirongin laatikossa... Ysimillinen esim.

Vierailija
20/26 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on kokonaiset viisi viikkoa pois kotona, ja sitten tulee viikon lomille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi