Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

=D kirjoitusvirheellinen rasistinen ryhmä FB:ssä

Vierailija
09.05.2010 |

"Nurmon ja seinäjoen maahanmuuttajien vastainen järjetö!"

Tämän ryhmän kirjoitusvirheet kyllä kiteyttää kaiken olennaisen mitä pitää tietääkin siihen kuuluvista =)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ryhmien nimistähän on ironian vuoksia kirjoitettu väärin, esim. "AHKERAT MAALARI TYTÖT POIS SUOMESTA VIEMÄSTÄ MEIJJÄN TYÖ PAIKAT!!!11!1". Osa taas on oikein karkeiden oikeinkirjoitusongelmien temmellyskenttä. Varsinkin englanninkielisissä ryhmissä näkee todella hämäriä kirjoitusvirheitä.

No, niihin ei onneksi tarvitse itse liittyä, ja onneksi meille kielipoliiseille (tai FB:n tyyliin kielioppinatseille) on runsaasti ryhmiä, jossa pilkkua pääsee nussimaan sydämensä kyllyydestä :D

Vierailija
2/6 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaiset "järjestöt" herättävät lähinnä sääliä ja huivittuneisuutta. Mikä onkaan koulutuksen taso Suomessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä joo. Kuitenkaan ei ole mukava katsoa kuinka mutiaispojat hakkaavat suomalaistyttöjä sekä pelottelevat raiskaamisilla ja tappamisilla. Ei ihme, että suomipoika hermostuu.

Poliisikaan ei oikein voi puuttua asiaan, koska silloin syytetään rasismista.

Jotta sillalailla. Ei ihme, että rasismi lisääntyy.

Vierailija
4/6 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi elämän käsi.

Vierailija
5/6 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan yleensä myös oikein kirjoitus toisin ajattelijoita.

Vierailija
6/6 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiotismin eliittiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän