Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko olla surkeampaa ohjelmaa kuin tuo Jim Salabim

Vierailija
16.04.2010 |

vai mikä ihme se nyt on, joka juuri tulee uusintana kakkoselta. Maksetaako tv-maksuilla tuokin roska? Uskomattoman surkeaa viihdettä. Jos haluaa esitellä taikureita, voisi siihen kehitellä hieman älykkäämmän formaatin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään ymmärrä mistä se miss nevada on repäisty siihen avustajan hommaan, ei mikään varsinainen näyttelijälahjakkuus...

Vierailija
2/3 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkosen ohjelmia laadukkaina, mutta enää eivät ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiipuvien tähtien Mikko Kivisen ja Heikki Silvennoisen työllistämisohjelma, joka pysyy kasassa tekohengityksellä. Eivät ole miehet kuten nuorempina. Oikeastaan aika säälittävä yritys vielä pysyä pinnalla?