Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdotuksia Anniinan ja Bettiinan siskolle nimeksi?

Vierailija
15.04.2010 |

Anniinan ja Bettiinan pikkusisko kaipailee nimeä. Ehdotuksia? Mielellään sellaisia, jotka sopisivat siskojen nimiin, muttei olisi kuitenkaan liian samanlaiset.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hieman erilaisia:

Melissa

Eerika

Linnea

Verna (kevään lapsi?)

Henriikka

Sarlotta

Vierailija
2/22 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camilla? Marianne?



Kauniit nimet isosiskoilla.

t. Itsekin 3 tytön äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alina/Aliina

Selina/Seliina

Eveliina

Vierailija
4/22 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

C-tyttö ja jotenkin minusta sopii Anniinan ja Bettiinan seuraksi.

Vierailija
5/22 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopisi ja on kaunis ja suomalainen

Vierailija
6/22 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eveliina

Karoliina/Caroliina

Alliisa

Omelia

Matleena

Mimosa

Pauliina

Marianna

Serafina

Aurora

Stiina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caroliina, Camilla

Vierailija
8/22 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Celiina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(jos nyt ei lähdetä hakemaan C-alkuista)



Eveliina

Olivia

Melina

Milena

Katariina

Kristiina

Isabella

Matilda

Vierailija
10/22 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmiina

Vilhelmiina

Josefiina

Kristiina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clarissa?

Vilhelmiina, Pauliina tai Eveliina?

Rebekka, Matilda tai Mikaela?

Vierailija
12/22 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sabina/Sabiina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ehdotettiinko jo Sofia ja Camilla?



Aurora on musta kanssa nätti.

Vierailija
14/22 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cipraliina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-iina. Esikoistyttömme ovat kaksoset ja tuo -iina päätteisyys voisi olla myös vain heidän nimissä yhdistävä tekijä.



Kiitos ehdotuksista, vaikka suuri osa oli sellaisia, jotka on aivan liian erikoisia eivätkä kaikki ehdotetut taida edes oikeasti olla nimiä, ainakin minusta sen verran erikoisilta vaikuttivat.



Jo ehdotetuista nämä pääsee ainakin mietintämyssyn alle Eveliina, Isabella ja Matilda



ap

Vierailija
16/22 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elviira

Vierailija
17/22 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elina

Vierailija
18/22 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-iina. Esikoistyttömme ovat kaksoset ja tuo -iina päätteisyys voisi olla myös vain heidän nimissä yhdistävä tekijä.


minusta olisi hyvä että kolmaskin olisi sitten iina, loppuinen:aksosilla vahva side muutenkin, en pönkittaisi enää 2+1 asetelmaa.

T itsekin kaksosten äiti.

Vierailija
19/22 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntee näin kuuluvansa samaan jengiin kaksossiskojensa kanssa!!! :)

Vierailija
20/22 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän kolmannellekin tytölle. Ehdotin eilen tuota Sabinaa/Sabiinaa.



Onnea nimimetsästykselle! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän