Ehdotuksia Anniinan ja Bettiinan siskolle nimeksi?
Anniinan ja Bettiinan pikkusisko kaipailee nimeä. Ehdotuksia? Mielellään sellaisia, jotka sopisivat siskojen nimiin, muttei olisi kuitenkaan liian samanlaiset.
Kommentit (22)
Camilla? Marianne?
Kauniit nimet isosiskoilla.
t. Itsekin 3 tytön äiti
Alina/Aliina
Selina/Seliina
Eveliina
C-tyttö ja jotenkin minusta sopii Anniinan ja Bettiinan seuraksi.
sopisi ja on kaunis ja suomalainen
Eveliina
Karoliina/Caroliina
Alliisa
Omelia
Matleena
Mimosa
Pauliina
Marianna
Serafina
Aurora
Stiina
(jos nyt ei lähdetä hakemaan C-alkuista)
Eveliina
Olivia
Melina
Milena
Katariina
Kristiina
Isabella
Matilda
Helmiina
Vilhelmiina
Josefiina
Kristiina
Clarissa?
Vilhelmiina, Pauliina tai Eveliina?
Rebekka, Matilda tai Mikaela?
En tiedä ehdotettiinko jo Sofia ja Camilla?
Aurora on musta kanssa nätti.
-iina. Esikoistyttömme ovat kaksoset ja tuo -iina päätteisyys voisi olla myös vain heidän nimissä yhdistävä tekijä.
Kiitos ehdotuksista, vaikka suuri osa oli sellaisia, jotka on aivan liian erikoisia eivätkä kaikki ehdotetut taida edes oikeasti olla nimiä, ainakin minusta sen verran erikoisilta vaikuttivat.
Jo ehdotetuista nämä pääsee ainakin mietintämyssyn alle Eveliina, Isabella ja Matilda
ap
-iina. Esikoistyttömme ovat kaksoset ja tuo -iina päätteisyys voisi olla myös vain heidän nimissä yhdistävä tekijä.
minusta olisi hyvä että kolmaskin olisi sitten iina, loppuinen:aksosilla vahva side muutenkin, en pönkittaisi enää 2+1 asetelmaa.
T itsekin kaksosten äiti.
tuntee näin kuuluvansa samaan jengiin kaksossiskojensa kanssa!!! :)
teidän kolmannellekin tytölle. Ehdotin eilen tuota Sabinaa/Sabiinaa.
Onnea nimimetsästykselle! :)
Mutta hieman erilaisia:
Melissa
Eerika
Linnea
Verna (kevään lapsi?)
Henriikka
Sarlotta