Lue keskustelun säännöt.
Ehdotuksia Anniinan ja Bettiinan siskolle nimeksi?
15.04.2010 |
Anniinan ja Bettiinan pikkusisko kaipailee nimeä. Ehdotuksia? Mielellään sellaisia, jotka sopisivat siskojen nimiin, muttei olisi kuitenkaan liian samanlaiset.
Kommentit (22)
mutta Sikuriina
myönnän että tämä oli sentään vain vitsi ;). Isabella tai Karoliina olisi oikeasti kivoja.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta Sikuriina