Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Häiriintyneitä ihmisiä ympärillä - entä teillä?
16.05.2010 |
Tuntuu siltä kuin ympärilläni olisi vain häiriintyneitä ihmisiä. Kaikki käyttäytyvät niin omituisesti. Sinkuiksi ovat jääneet monet. Ovat sairauseläkkeellä, vaikka vielä työikäisiä, joten jotain mielenterveysongelmia niillä on, vaikka ei yleisessä tiedossa että mikä vaivaa.
Kommentit (3)
ja käyvät terapissa. Asiakaskuntakin on mt-ongelmaisia, joten työpaikkaa on pakko vaihtaa mikäli ei halua kohta kuulua samaan kastiin.
Tunnettu fakta on, että mt-ongelmat tarttuu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja tunnustan että olen varmaan heidän mt-ongelmiensa syy.
Alue: Aihe vapaa
ja käyvät terapissa. Asiakaskuntakin on mt-ongelmaisia, joten työpaikkaa on pakko vaihtaa mikäli ei halua kohta kuulua samaan kastiin.