Lue keskustelun säännöt.
Neloselta alkava elokuva Kate & Leopold, kantsiiko katsoa?
Kommentit (4)
vai katsoa suosiolla kelmien kerho ja uutiset jne
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos tykkää romanttisesta komediasta, voi katsoa. Miespääosa on melko hurmaava. Ei mestariteos, mutta herättää ajatuksia, kuten:
Miksi Leopold haluaa Katen?
Mitä on tapahtunut Katen huulille?
Eikö olekin niin, että Leopoldilla on omassa ajassaan niin paljon joutilasta aikaa keskittyä yksityiskohtiin, koska on harvinaisen etuoikeutettu ja käyttää hyväkseen köyhiä työläisiä?
Eli jos sellaisesta tykkää niin siitä vaan...
mikä se on