Yrittäjät tai kaupassa myyjinä olevat...
kun kauppa suljetaan teette tilitykset, niin viettekö kassassa olevat rahat henkilökohtaisesti pankkkin, vai jäävätkö ne kaupaan kassaholviin? Kuuluuko rahojen vieminen pankkiin työaikaan? Itse aloittelemassa myyjänä olemista ja minua hirvittää tuo raha systeemi, kuinkahan monasti on ryöstetty rahoja vievä myyjä...
Kommentit (5)
vaan pienliikkeestä, joissa joskus voi olla rahaa kassaaa 5000€ ja toisinaan vain 400€. Laitatteko rahat reppuun vai johonkin muuhun, vastaatteko niistä itse jos ryöstetään?
mutta tämä nyt on ehkä vähän väärä paikka keskustella tuosta aiheesta..
Liikkeessä ei ole kassakaappia ja kassaan ei kannata jättää mitään isompia rahoja. (pari kertaa käynyt varkaita)
Siinäpä nuo tuo kotiin ja illalla lompakko on pöydällä. Vaihtelevasti rahaa 500-10000 Euroa. Toki mua pikkuisen ottaa päähän, jos sitä rahaa on paljon, kun sitä pelkää kaikkea ja kun ne rahat ei ole oikeasti sillä tavoin omia vaan pitää pankkiin viedä tukkulaskuja varten... Pahimmillaan pöydällä olisi 8000 Euron tukkulasku ja lompakko kadonnut mukanaan 9000 Euroa.:(
jätetään kassakaappiin ja sitten päivällä kaksi ihmistä yhdessä vie ne yhdessä tallelokeroon.
ei ole kukaan tullut ryöstämään.. Mutta minulla ei ole mitään säännöllisiä rahanvientikeikkoja, vaan todella epäsäännöllisiä, että etukäteen ei voisi päätellä milloin vien ja minne.